Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Centrala electrica Mora Top


Vizitator eneconstantin

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    1

Zile populare

Top autori în acest subiect

Nu stiu daca e valabil si la acest tip,dar am vazut la alte modele o capsula termostat pusa pe turul la iesirea din schimbator,prevazut cu un buton de reset mecanic(de cele mai multe ori era rosu la culoare,dar nu e o regula),probabil din cauze inca necunoscute,temperatura in acel loc a depasit temperatura maxima de lucru si a declansat acel bimetal fara revenire(cu revenire/armare manuala).Cred ca ar trebui inspectat traseul interior de tur si vazut daca exista asa ceva,la acest tip nu am avut ocazia sa vad interiorul,dar poate dai jos capacul si ne arati o poza.Se poate masura,trebuie sa fie cel putin 2 senzori pe acel traseu,unul e rezistiv si ajuta la reglarea temperaturii in lucru(sonda temperatura) si unul e cu contact bimetal,pt protectie supratemperatura,ambele au cate 2 fire,se poate verifica cu un aparat banal de masura.Numai ca trebuie atentie,asta e doar efectul,trebuie inlaturata cauza care a dus la aceasta declansare,daca intr-adevar am intuit bine si asta a fost treaba.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări