Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Convertor de semnal YPbPr > VGA

Vizitator sangemaru

Postări Recomandate

Vizitator sangemaru

Va salut prieteni :jytuiyu

Sunt un incepator total in domeniu, si as vrea sa-mi inaugurez incheierea ignorantei cu un proiect care pare atat oarecum rezonabil de inteles si conceput, cat si util pentru mine personal.

Proiectul e de face output prin Component video de la un PS3 catre un convertor de semnal care sa-mi faca output VGA catre un monitor, pastrand calitatea semnalului 1080p.

Dupa putin research si o recomandare de la cineva care a realizat deja schema, m-am focusat pe folosirea chip-ului LMH1251 de la National Semiconductors.

Schema pe care vreau sa o folosesc este urmatoarea: http://95.77.128.148/cg/YPbPr-RGB.jpg

Din cate imi dau seama trebuie sa-mi fac provizii pt: 3 rezistente de 33ohm, una de 200ohm, doua de 10Kohm, 4 de 100ohm, doua de 510ohm, 3 condensatoare de 0,22uF, unul de 4,7nF, unul de 100nF, unul de 10uF. Pe langa asta, un conector pentru VGA, o placa PCB, conectorii pentru mufe si... de-aici nu mai stiu.

Problemele mele sunt urmatoarele:

- Mi-ar trebui un pic de material de instructie despre cum sa fac lipiturile (n-am mai lipit circuite in viata mea);

- Ceva instructiuni despre cum sa identific placa corecta pe care sa fac lipiturile si de ce acea placa ar fi buna;

- Corectari sau aditii la presupunerile mele privind echipamentul;

- Posibile locuri unde as putea achizitiona in bucuresti materialele;

- Orice alte recomandari pe care sigur le ratez in ignoranta.

Va multumesc pentru orice ajutor imi puteti acorda :88

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 3
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• apollo11

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Nu putem vedea schema, linkul e mort.

Ptr lipituri, studiaza tutoriale pe youtube, de ex de aici

Daca nu te lamureste clipul dat, vezi si altele, pana iti faci o idee.