Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dezaburire luneta Vectra A hatchback


Vizitator moshu1

Postări Recomandate

Vizitator moshu1

Buna ziua !O mare rugaminte am la cei care se pricep la asa ceva !Dezaburirea de la masina nu functioneaza si m-am hotarat sa aprofundez problema.Am desfacut protectiile si am descoperit urmatoarele : pe partea dreapta, firul e legat la masa (ceea ce e normal) si in partea stanga, firul care trebuia sa fie legat pe liniutele de dezaburire era dezlipit.Intrebarea mea este : cu ce il pot lipi de luneta(sticla) ?Atasez si 2 poze pt a ne lamuri

post-60173-139829340807_thumb.jpg

post-60173-139829340816_thumb.jpg

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • The Stressmaker

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Raspunsul il gasesti si pe forumul de unde este poza daca dai cautare in google dupa "solutie reparat rezistenta luneta" si daca solutia este prea scumpa atunci poti apela la varianta "mecanica" adica faci o clema elastica izolata care din arcuire sa preseze pe geam in locul de contact (partea de fixare poate fi facuta cu o placa de textolit pe care o prinzi intre geam si cauciucul ramei). Daca te intereseaza varianta mecanica pot dezvolta ideea.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Atasez o schita la ceea ce m-am referit ca fiind "gheara de contact" in discutia privata avuta anterior. Ca si conductor flexibil puteti folosi un conductor litat de 2,5mm^2 facut "arc". Arcul folosit pentru apasarea clemei pe geam nu trebuie sa fie prea puternic, suficient cat sa tina clema apasata si o foaie de hartie sa nu poata fi trasa usor de sub contact. M-am referit la contactul gen "perie" pentru ca acesta permite un curent mai mare fara a incarca termic locul de contact cu metalizarea. In locul clemelor fixate cu surub din schita puteti folosi si un arculet (ca cel de pix sau de la bricheta) in locul acelei cleme de contact cu geamul, care sa apese direct pe geam. Asa, cu un singur arculet obtineti o suprafata de contact mare pentru ca fiecare spira face contact cu metalizarea daca este asezat paralel cu geamul. Depinde de posibilitati si de materialele disponibile.Cat despre intrebarea dv. referitoare la lipirea unui conductor flexibil de metalizarea rezistentei de dezaburire, din ce cunosc mai multi au incercat dar fara succes.Incercati sa masurati, daca se poate, amperajul total printr-o asemenea rezistenta de dezaburire, impariti la numarul de "linii" de pe geam si asa aveti curentul doar printr-o linie. Ideea este ca, daca rezistenta originala este corodata mult si intrerupta, o puteti "simula" cu un fir de nichelina prin care trece acelasi curent. Clema la care am facut schita poate fi folosita (trebuie doua, cate una in fiecare parte) ca metoda de lipire de geam a unei rezistente facuta cu fir de nichelina, dupa modelul original. Traseele laterale le puteti face din tabla sau ceva care sa reziste la indoire, dat fiind ca firele de nichelina vor fi tensionate usor pentru a fi drepte.

post-4075-139829349428_thumb.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări