Vizitator IonutEl Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 Sunt un nou utilizator al acestui forum, poate am gresit sectiunea dar sper ca entuziasmul meu de incepator in montaje sa ma ajute.Cum imi plac lucrurile complicate am decis sa schimb intrerupatoarele cu unele tactile. Motivul pentru constructia lor DiY nu este cea financiara, unul este cam 35 lei, este aceeia de amator in constructia a orice.Intrebarea mea este daca pot folosi aceasta schema simpla de intrerupator tactil, iar in locul beculetului de 6v sa pun un releu de 6v/10/15 A?Sau cum o pot "modifica" in asa fel incat sa aprind un bec normal de 60/80W.Are cineva o schema pentru asemenea bijuterie?Multumesc anticipat si tin sa reamintesc ca sunt un incepator, iar daca se poate sa imi oferiti sfaturi cat mai pe "limba" mea, experienta mea in electronica tine din montajul, reglare, modificare, constructie al sistemelor de automatizare. Link spre comentariu
Traxxx Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 Poate te ajuta CD4069 sau MMC4069 Link spre comentariu
Vizitator IonutEl Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 am uitat sa spun ca majoritatea schemelor intalnite, nu gasesc piesele pentru ele, doar sa le cumpar din alta tara...Stiti vreo schema romanizata, cu piese acesibile pe meleagurile tarii? Link spre comentariu
Traxxx Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 Eu zic ca se gaseste acest integrat...cel putin in bucuresti...1 leu Link spre comentariu
Vizitator IonutEl Postat Noiembrie 19, 2011 Partajează Postat Noiembrie 19, 2011 probabil gasesc dar mi se pare mai usor si simplu cu tranzistorii. Link spre comentariu