Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Magnat Soundforce 1200?

Vizitator HDdanutHD

Postări Recomandate

Vizitator HDdanutHD

Salut! Am gasit pe urmatorul site niste boxe Magnat : http://media.car-sound.ro/Soundforce_1200-p56.html

Am cateva nedumeriri in privinta lor,si anume:

1. Scrie Putere de amplificare recomandata: 30W deci daca pun un ampificator mai mare le stric?

2.Scrie putere de utilizare continua 130w varf 300 atunci dece recomanda doar 30w amplificatorul?

3.Sunt bune sau nu aceste boxe pentru hardstyle si dubstepp?

4.Mi-ar trebuii si un subwoofer pe langa aceste boxe?

Va rog mult nu ma luati peste picior :jytuiyu sunt incepator si nu ma prea pricep

Multumesc mult de tot! Salut

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Luca

2

• BF37

1

Top autori în acest subiect

Dupa fisa tehnica , boxele ar avea 130W rms si 300W varf , dar fiind vorba de niste boxe ieftine cu difozor de bass de 20cm , puterea reala e undeva la maxim 50w. ( deci recomandarea de exploatare in regim fullrange este cam 30W )Avand invedere ca boxele au fost construite pt chefuri ( de apartament ) , s-ar auzi satisfacator pe muzica electronica , iar daca vrei bass mai mult trebuie sa dai ampliful mai incet altfel difuzorul de bass va depasi Xmec si se va defecta.

Link spre comentariu

Daca vrei niste boxe mai puternice pentru chefuri/petreceri iti recomand Cerwin Wega . sunt si versiuni cu bass de 12 Inci pe 8 Ohmi.. cu putere reala de 200 Watii. insa este in jur de 800 Ron una.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante