doru3160 Postat Noiembrie 18, 2011 Partajează Postat Noiembrie 18, 2011 Asa bine l-a reparat de merge la fel (non-stop) si pe langa aceea vad ca ii numa la 10 grade .De aici si vorba...dusmanul binelui,e mai bine Sa inteleg ca a verificat termostatul si era ok? sau a facut ca doctorul care nu stie ce ai,si ca sa scape basma curata spune ca ai cancer,pt ca stie ca de asta nu te mai vindeca nici... Link spre comentariu
emill_sorin Postat Noiembrie 18, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2011 Habar nu am ce sa zic , tipul a fost recomndat ca meserias, ca a lucrt la artic , asa ca si astazi de diminiata venit sa vada daca merge si s-a orientat catre "cancer" , poate ca are dreptate , sau nu , Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 18, 2011 Partajează Postat Noiembrie 18, 2011 Posibil asa sa fie,nu vorbesc de rau pe nimeni,dar daca dupa interventie nu merge nici macar cum mergea...as avea oarece rezerve sa-i dau crezare...pacat ca nu te-ai focusat de la inceput pe termostat,ca acolo macar interventia nu avea ce rau sa faca,termostatai pe -14 si asta era,si dupa aia puteai sa-l umpli si cu freon amestecat cu fainosag,ca tot aia era,dar macar erai lamurit...Ce sa zic,bafta pe mai departe,indiferent ce vei hotara sa faci. Link spre comentariu
emill_sorin Postat Noiembrie 18, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 18, 2011 M-am hotarat ce o sa fac cu el : o sa iau motorul jos (poate o sa imi fac ceva cu el ) o sa mai iau termostatul ,si restul o sa zboare la fier vechi.Si in final o sa imi aduc altul.Din compresor , oare pot sa fac un mini compresor , din cate am inteles baga cam 16 atmosfere, sau cev de genul acesta . compresorul sa fie folosit la un pistol de vopsit . Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 18, 2011 Partajează Postat Noiembrie 18, 2011 Pai parca spuneai ca taman motorul e dus...oricum,daca vrei sa faci ceva pt pistol de vopsit,presiunea sa fie ultima ta grija,n-o sa ai nevoie de 16 bar ci doar de 3-4 constant,vorba e cum il convingi sa-ti dea si debitul necesar...ca la cat poate baga doar un singur compresor de acest tip,ca sa umpli o butelie fie si doar de 50 l,iti cam trece parul prin caciula,si pt vopsit la pistol oricum e mica o butelie de 50,dar hai sa admitem ca nu vopsesti masini...daca bagi 2 bc pe o butelie,poate mai poti face ceva,dar cu unul ma cam indoiesc sa poti scoate ceva de care sa te poti folosi la vopsit...tre sa gandesti alta aplicatie.Termostatul poti sa-l scoti si sa-l verifici in congelatorul care va veni in loc,macar asa te vei convinge daca mai e ceva de capul lui sau nu,desi tare ma tem ca tocmai asta era buba... Link spre comentariu
emill_sorin Postat Noiembrie 21, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 21, 2011 Oricum mi-am adtus alt congelator care merge OK , in ceea ce priveste motorul , o sa il dau jos sa vad ce pot face cu el . Eu ma gandesc ca sunt acele "pistoale de vopsit" (de mana) care au un amarat de motor , si se vopseste gardul cu asa ceva . Am un pistol de vopsit , si o sa incerc, de curiozitate sa vad daca merge , fara butelie (sisem ca la aspirator) .Dar taoate acestea mai incolo , ca tyrebuie sa imi termin amplificatorul cu TDA7294 Link spre comentariu
doru3160 Postat Noiembrie 21, 2011 Partajează Postat Noiembrie 21, 2011 Am un pistol de vopsit , si o sa incerc, de curiozitate sa vad daca merge , fara butelie (sisem ca la aspirator) .Probabil dupa succesul cu 7294,o sa constati ca ai comparat mere cu...prune.Aspiratorul-debit mare,presiune mica,agregatul de congelator-debit mic,presiune mare.Posibil sa obtii um mic fas la iesirea din pistol,dar n-as fi prea sigur Oricum,asteptam impresii. Link spre comentariu
petreelectronic Postat Noiembrie 21, 2011 Partajează Postat Noiembrie 21, 2011 Eu cred ca tocmai problema compresiei o are motorul acesta (segmentii uzati), din cauza aceasta nici nu ingheata bine. Link spre comentariu
leoncris Postat Noiembrie 21, 2011 Partajează Postat Noiembrie 21, 2011 "problema compresiei o are motorul acesta (segmentii uzati)"Motor electric cu ... segmenti ? O fi diesel ?Aha si compresor cu ... perii colectoare !Problema ta , emill_sorin cred ca era etansarea proasta (cheder ,garnitura... imbatranita), din aceasta cauza nu reusea "defunctul" sa coboare temperatura , iar termostatul obliga ansamblul motor-compresor sa "lucre" continuu.Fie'i tarana usoara ! Link spre comentariu
emill_sorin Postat Noiembrie 22, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2011 "Problema ta , emill_sorin cred ca era etansarea proasta (cheder ,garnitura... imbatranita), din aceasta cauza nu reusea "defunctul" sa coboare temperatura , iar termostatul obliga ansamblul motor-compresor sa "lucre" continuu.Fie'i tarana usoara !Este deja pe scara blocului, dar nu era esclus nici problema inchiderii, dar din cate stiu , si am vb cu "meseriasii de la Artic" daca nu inchide bine , o sa faca geata , eu nu am avut .Sansele ca motorul sa nu mai poate sa recircule freonul , prin instalatie , sunt destul de mari .Asa ca v-a trece ca un posibil "mini compresor de vopsit", sau de ce nu , un mini compresor de umflat roti la masina, c din acela am inteles ca s-a facut si a functionat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum