goguboeru Postat Octombrie 25, 2013 Partajează Postat Octombrie 25, 2013 ... Altminteri, petrolul are cele mai favorabile caltati de racire/ungere. Nemtii il foloseau in exclusivitate la masini unelte in perioada interbelica.Cand spuneti "petrol " va referiti cumva la "gaz "dintr-acela care se foloseste la lampi de iluminat si masinile vechi de gatit ? Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 25, 2013 Partajează Postat Octombrie 25, 2013 Da. In copilarie ii spuneam "gaz". Cred ca si acum oamenii fara o pregatire tehnica ii spun la fel. Link spre comentariu
almarghi Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 se poate folosi si kerosen (cine sta pe langa vre-un aeroport utilitar sau de agrement poate safaca rost. oficial e cam 2.5 euro/litru). e acelasi lucru cu "gazul" Link spre comentariu
sorin renato Postat Octombrie 30, 2013 Partajează Postat Octombrie 30, 2013 In egleza se numeste kerosene, la noi se numeste petrol/gaz lampant http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene Cautati pe google imagini cu kerosene si veti vedea felinare si lampi clasice cu gaz. Deci, gazul/petrolul lampant este bun pentru aschiere. Se pare ca untura este si mai buna, insa are dezavantaje clare( invita la masa si se altereaza) Link spre comentariu
Dan57 Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 In egleza se numeste kerosene, la noi se numeste petrol/gaz lampanthttp://en.wikipedia.org/wiki/KeroseneCautati pe google imagini cu kerosene si veti vedea felinare si lampi clasice cu gaz. Deci, gazul/petrolul lampant este bun pentru aschiere. Se pare ca untura este si mai buna, insa are dezavantaje clare( invita la masa si se altereaza)Kerosenul este combustibil de avion, gazul lampant sau petrolul cum se mai numeste este folosit la lampile NORMALE de incalzit sau de iluminat. Gazul nu se foloseste la lampile cu kerosen. Au alta compozitie si alta cifra octanica. Din cate am inteles provin si din alta "fractie" de reducere din titei. Atentie, pentru gaurire sau aschiere nu se foloseste grasime de PORC ci doar cea de OAIE. Link spre comentariu
alin 105 Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Cine ar incerca sa foloseasca kerosen ca agent de lubrifiere /racire risca sa -si epileze fata si sprancenele de la minunatul incendiu care va urma. icon_jook Link spre comentariu
enjoy Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Pentru 20 de lei 1L de ulei de filetat nu stiu cui ii mai convine sa-si imbacseasca atelierul cu o stana de oi. Cat despre kerosen, americanii il folosesc mult la prelucrarea aluminiului, lasa o suprafata fina, insa nu sunt sigur ca e aceeasi compozitie cu cel din rezervorul unui avion. Are punctul de inflamabilitate prea mic. Sau poate gresesc, nu m-am documentat. Link spre comentariu
Florin berdila Postat Octombrie 31, 2013 Partajează Postat Octombrie 31, 2013 Salutare,va rog mult vreau şi eu sa ştiu ce soluţie pot face pentru a pune cand dau gaura cu şpiralu sau cand folosesc tarodu care mar putea ajuta mai mult ,vreau o soluţie sa o pot face eu daca se poate nu de cumparat va mulţumesc ca aveţi un raspuns şi pentru mine Link spre comentariu
philiprobz Postat Noiembrie 2, 2013 Partajează Postat Noiembrie 2, 2013 Pentru 20 de lei 1L de ulei de filetat nu stiu cui ii mai convine sa-si imbacseasca atelierul cu o stana de oi. Cat despre kerosen, americanii il folosesc mult la prelucrarea aluminiului, lasa o suprafata fina, insa nu sunt sigur ca e aceeasi compozitie cu cel din rezervorul unui avion. Are punctul de inflamabilitate prea mic. Sau poate gresesc, nu m-am documentat. Daca se ofera cineva sa-mi livreze si mie o cantitate mica de astfel de ulei de filetat sa zicem 0,5 sau chiar un litru la pretul expus in citat ar fi o pomana de zile mari. Nu am gasit la cantitate asa mica ci doar la bidon de 5 L . Fac plata si online daca e cazul intr-un cont ales de binevoitorul care va rupe din timpul sau pretios si se va deplasa pana la posta pentru trimiterea coletului. Link spre comentariu
enjoy Postat Noiembrie 2, 2013 Partajează Postat Noiembrie 2, 2013 De aici am luat http://www.lubrifuchs.ro/index.php?rout ... duct_id=66 . Il folosesc la filetat si la unele operatiuni de strunjire a pieselor mici unde nu pot deschide pompa de emulsie ( sa nu-mi curga pe universal ). Link spre comentariu
goguboeru Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 1-Petrolul/gazul se aplica in timpul filetarii sau strunjirii cu pompita , sticla cu gat sau pensule? 2-La ce materiale este bun/se recomanda de folosit la operatiile de strunjire ?Ma gandesc ca ar fi mai bine de folosit pt ungere decat pt racire , din cauza ca s-ar putea aprinde.Intreb de pompita sau pensula tot din cauza inflamabilitatii , parca pensula as folosi-o... Link spre comentariu
almarghi Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 2-La ce materiale este bun/se recomanda de folosit la operatiile de strunjire ? ....eu folosesc petrol numai la strunjirea aluminiului cu un picurator simplu. Link spre comentariu
enjoy Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 Americanii il folosesc in special la prelucrarea aluminiului pentru ca lasa o suprafata fina si nu se aduna aschii pe cutit. WD40 face o treaba buna la prelucrarea aluminiului. Nici uleiul special de filetat nu raceste, la mine cutitul, piesa sau burghiul sunt calde sau fierbinti. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 Racirea este un proces tehnic relativ. Exista medii de racire mai rapide (apa si emulsiile) si mai lente (petrolul si uleiurile) La strungurile automate produse de SARO Targoviste, inca se mai utiliza in anul 2009 racirea cu un amestec de petrol lampant si ulei. Amestecul de racire se amplasa in rezervorul destinat lichidului de racire si se vehicula cu pompa. Mediile de racire lenta, au avantajul ca nu calesc local semifabricatul si in acest fel procesul de aschiere este unul predictibil si fara "evenimente". Link spre comentariu
goguboeru Postat Noiembrie 6, 2013 Partajează Postat Noiembrie 6, 2013 "amestec de petrol lampant si ulei" Ulei de care ? Auto ? Eventual un ulei mai subtire tip cel de amestec pt 2 timpi ? Intreb pt ca am mult petrol lampant si as vrea sa il folosesc si este bine ca : "Mediile de racire lenta, au avantajul ca nu calesc local semifabricatul si in acest fel procesul de aschiere este unul predictibil si fara "evenimente". Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum