Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Diferenta PCI-PCI EXPRESS

Vizitator valy87

Postări Recomandate

Vizitator valy87

Buna, am o intrebare in legatura cu sloturile PCI si PCI EXPRESS. Ce diferente sunt?Ar merge o placa video cu interfata PCI EXPRESS pe o placa de baza cu PCI? Sunt incepator in din astea...am mai cautat si pe net dar nu m-am lamurit

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• iora

2

• alexutu

1

• godFather89

1

• cristi71

1

Top autori în acest subiect

Buna, am o intrebare in legatura cu sloturile PCI si PCI EXPRESS. Ce diferente sunt?Ar merge o placa video cu interfata PCI EXPRESS pe o placa de baza cu PCI? Sunt incepator in din astea...am mai cautat si pe net dar nu m-am lamurit

practic nu sunt compatibile nici macar la conectorul de pe placa.nu se poate monta o placa PCI intr-un slot pci-express
Link spre comentariu

PCI expres este slot dedicat placii video ( un fel de AGP ,accelerator graphic port, mai performant) in schimb pe slotul PCI se pot monta tot felul de deviceuri ( placi sunet,tv tunere, placi de retea, adaptoare usb, chiar si placi video )

Link spre comentariu
Vizitator valy87

deci sa inteleg ca intr-un slot PCI nu pot pune o placa video cu interfata PCI EXPRESS? Am un PC care are slot-uri PCI si as vrea sa imi cumpar o placa video mai buna, dar din cate am vazut pe net cam toate placile video mai noi si mai bune sunt PCI EXPRESS si asta ma nedumereste...se pot monta in PC meu care are PCI ?

Link spre comentariu

Probabil placa ta de baza are si AGP, deci poti cumpara o placa video relativ buna (fata de una PCI) second hand. Daca nu are nici AGP atunci un upgrade la placa video nu isi are rostul.

Link spre comentariu

Decat sa dai banii pe o placa AGP care costa foarte mult si la performante este net inferioara unei PCI Express, mai bine schimbi configuratia.Daca portul cel mai apropiat de procesor (mufa) e maro, atunci ai agp.

Link spre comentariu