alpyne Postat Noiembrie 15, 2011 Partajează Postat Noiembrie 15, 2011 am un redresor auto Carpoint 6V cu 12V care nu mai incarca.in partea de jos are o siguranta de 7,5V nearsa din cate vad.mi s-a mai ars atunci cand din greseala s-au atins polii cu el pornit dar am schimbato fara probleme si a functionat normal dupa aceea.acum insa dupa luni de zile de nefolosinta la incercarea de a incarca o baterie auto normala,se aprind cele 6 leduri semn ca bateria e goala-goluta dar nu se aude nimic in el.la testul cu un bec auto nu-l aprinde.mai exista vreo siguranta in interior care posibil sa se fi ars si sa merite sa desfac sigiliul ca sa o schimb?nu mai e in garantie produsul dar nu vreau sa-l desigilez decat daca sunt sigur ca-l si pot repara.asa mai bine il duc la cineva care se pricepe.astept pareri ce poate sa se fi intamplat.mentionez ca l-am avut imprumutat deci nu cunosc momentul si modul in care individul mi l-ar fi putut arde.multumesc Link spre comentariu
DavioForce Postat Noiembrie 15, 2011 Partajează Postat Noiembrie 15, 2011 poate e arsa puntea redresoare Link spre comentariu
ala micu Postat Noiembrie 15, 2011 Partajează Postat Noiembrie 15, 2011 probabil nu este nimic stricat la el,ce afiseaza(baterie goala ),aia este.am si eu un redresor cu microcontroler protejat la scurt si conectare inversa .am patit la fel ,nu incepea ciclul de incarcare pe o baterie goala.am pus clestii pe baterie si am dat din alta sursa 12 volti pe baterie pentru a pacalii redresorul ca are baterie buna conectata si a inceput incarcarea.in mod normal fara baterie conectata eu am 0 volti pe clesti.al meu este cu microcontroler si tiristor,probabil ca ai ceva asemanator.succes.Acum vad ca al tau arde siguranta la scurt pe clesti deci este diferit de al meu,verifica totusi cati volti ai pe baterie . Link spre comentariu
alpyne Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 deci se vede ca nu ai fost atent la mesajul meu mai de sus.am scris ca nu aprinde becul la testul cu acesta..adica ce baterie sa incarce daca el nu aprinde macar un bec?!o sa atasez poze cu el si cu altul care functioneaza atat la testul cu becul cat si la incarcarea bateriei Link spre comentariu
alpyne Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 redresorul cand functiona imi aprindea decat un singur led.ledul nr 1 de la stanga la dreapta iar la testul cu becul se stingea si acesta semn ca exista un consumator...aprindea becul. Link spre comentariu
radusa Postat Noiembrie 16, 2011 Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 Asta este un redresor simplu, probabil fara nici un fel de control electronic in el. Ledurile se aprind in functie de curentul absorbit de consumator. Cu cat o baterie este mai descarcata, cu atat vor fi mai multe leduri aprinse, semn ca trage curent mult. Pe masura ce se incarca bateria, curentul absorbit scade si ledurile se sting treptat.Aceste leduri isi iau informatia de pe o rezistenta (de putere) de limitare de curent, care se afla in serie cu consumatorul. Cu cat curentul debitat este mai mare cu atat caderea de tensiune este mai mare si se aprind mai multe leduri. Ledurile au probabil un mic montaj electronic cu un gen de LM3914 sau similar. Deci daca siguranta, indiferent ca e pe primar sau secundar, nu este arsa (si nu este, deoarece se aprind ledurile), atunci sunt toate sansele ca exact aceasta rezistenta serie de putere sa se fi ars. Circuitul se inchide numai prin leduri, mai exact prin divizorul rezistiv al ledurilor, la un curent f mic.Incercati sa puneti un bec de 12V 10-20mA (mai greu de gasit), ar trebui sa se aprinda. Asta este parerea mea.Daca tot nu mai este in garantie, de ce nu il desfaceti sa va uitati ce este pe acolo. Primul control este intotdeauna cel vizual. Vedeti ce mai aveti in circuit intre puntea redresoare si iesire.Succes Link spre comentariu
ala micu Postat Noiembrie 16, 2011 Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 alpyne,cum ce baterie s-a incarce daca nu aprinde nici macar un bec?(esti foarte categoric aici) al meu nu aprinde becuri dar incarca baterii,este protejat la scurt si conectare inversa.credeam ca si al tau este la fel de destept dar se vede ca m-am inselat.spor la reparat. Link spre comentariu
Vizitator tyc Postat Noiembrie 16, 2011 Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 Redresoarele de incarcare asteapta o tensiune de la consumator,asa trec/trece iesirea in ON;cel putin asa le fac pe ale mele.Oricum,un bec nu poate genera energie numasi daca e alimentat.Verifica diodele redresoare. Link spre comentariu
radusa Postat Noiembrie 16, 2011 Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 Redresoarele de incarcare asteapta o tensiune de la consumator,asa trec/trece iesirea in ON;cel putin asa le fac pe ale mele. Oricum,un bec nu poate genera energie numasi daca e alimentat. Verifica diodele redresoare. Vreti sa spuneti, "redresoarele cu control electronic asteapta o tensiune.....".Dar obiectul in discutie este un redresor simplu (daca nu v-ati dat seama), cu un traf, o punte si acel circuit de indicare a curentului absorbit de acumulator (pe post de ampermetru, ca de, e mai smecher cu led decat cu un acometru)? Link spre comentariu
alpyne Postat Noiembrie 16, 2011 Autor Partajează Postat Noiembrie 16, 2011 baieti voi vorbiti intr-o limba straina pt mine...eu nici macar nu stiu cum sa desfac dracovenia.complicat sau simplu cum e, din cele 4 suruburi normale dispuse in colturi si unul central care nu mege desfacut decat cu o cheie speciala pe acela nu am reusit sa-l urnesc...vroiam sa pun niste poze cu interiorul poate reuseam sa-l salvez...deocamdata trebuie sa confectionez un fel de furca cu care sa misc surubul acela din loc sa-mi faciliteze accesul "in burta lui" Link spre comentariu
ala micu Postat Noiembrie 17, 2011 Partajează Postat Noiembrie 17, 2011 pentru surub cu cap de surubelnita lata cu o chestie pe mijloc eu am sacrificat o surubelnita la care am facut o degajare cu flexul pe mijloc. Link spre comentariu
Vizitator lucamosul Postat Noiembrie 30, 2011 Partajează Postat Noiembrie 30, 2011 am si eu un redresor auto RO GROUP EL 1007 a avut puntea redresoare arsa si nu-mi mai pot da seama de care tip era ,...oare ma poate ajuta cineva cu ce sa o schimb Link spre comentariu
Dr.L Postat Noiembrie 30, 2011 Partajează Postat Noiembrie 30, 2011 20A la 100V ar trebui sa fie ok. Dar poti pune una de amperaj mai mare Link spre comentariu
alpyne Postat Decembrie 13, 2011 Autor Partajează Postat Decembrie 13, 2011 l-am facut.nu eu insa.cert e ca merge deocamdata numai ca ledurile nu se mai aprind in functie de incarcarea bateriei.raman toate aprinse indiferent.a uitat sa lege vreun fir sau?! Link spre comentariu
blazeu Postat Decembrie 20, 2011 Partajează Postat Decembrie 20, 2011 Probabil a ramas "neatins" circuitul de comanda al led-urilor, bulit.Daca nu aveti cunostinte de electronica (se mai intampla, nu suntem toti electronisti, mai exista si mecanici, constructori, bucatari) apelati cu incredere la cineva cu asemenea cunostinte. Cand vine cineva si incearca sa faca ceva, fara nici o pregatire in domeniul unde Dv ati facut o scoala si ati acumulat si niste ani de experienta practica, cum il priviti?Nu sunteti nici un pic, macar intrigat ca acela, poate involuntar spune ceva de genul " ce faci tu e NIMIC, uite ca eu vin fara nici o pregatire si experienta si fac ce faci si tu"?Sanatate! Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum