Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Recomandari unelte, scule, aparate pentru incepatori

Vizitator h3x_your_nightmare

Postări Recomandate

Sunt relativ incepator in ale electronicii, desi spre rusinea mea ar fi trebuit sa stiu destul de multe pana la 20 de ani ai mei. Sunt student la facultatea de inginerie, dar spre surprinderea mea nu prea facem multe lucruri care tin de partea practica a ingineriei... Totusi, eu am mai facut montaje marunte si simple, insa vreau sa ma apuc de ceva mai serios. Detin cateva unelte si materiale si daca imi dati voie o sa va si spun despre ce este vorba:-letcon 30W + pompa de fludor + materiale de lipit (pasta, sacaz, fludor)-minifreza gen Dremel, 18V, 1A (stiu ca nu este puternica, dar e ok) + burghie, freze si pietre de polizare-set de clesti + cleste de sertizare-set de surubelnite de ceasornicarie + gsm-placute de teste + breadboard 400puncte-placuta de dezvoltare Arduino-cateva piese noi si chiar recuperate din aparate vechi ( rezistori, condensatori, led-uri, buzzere, fotorezistori, contactori, etc)Pentru ca la denumirea topicului m-am referit la recomandari, as dori o recomandare legata de un multimetru cat de cat sanatos, dar si la un pret rezonabil (pana in 100RON). Va multumesc anticipat si astept parerile dvs.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• remus68

3

• Spitfire

1

• dan cod

1