naestroea Postat Aprilie 27, 2022 Partajează Postat Aprilie 27, 2022 Toate navigatiile consuma bateria. Ceva nu se pupa cum trebuie cu calculatorul masinii. Eu dupa multe peripetii,am optat pentru un intrerupator cu telecomanda pe care l-am montat pe alimentare. Acum se reseteaza de fiecare data cand urc in masina dimineata, dar in timpul zilei nu o opresc decat cit stau la seviciu si noaptea. Altfel trebuia sa renunt la ea si sa trec pe vechiul radio. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Aprilie 28, 2022 Partajează Postat Aprilie 28, 2022 Acum 19 ore, naestroea a spus: Toate navigatiile consuma bateria. Total gresit! Link spre comentariu
anawilliam850 Postat Ianuarie 8, 2023 Partajează Postat Ianuarie 8, 2023 In the case of the Alpine IDA x300 player, it is possible that the current consumption in standby mode is due to some internal component that continues to draw power even when the device is turned off. If the current consumption is too high, there may be a problem with the device and it would be advisable to have it checked by a specialized technician. Link spre comentariu
maxlikenoother Postat Ianuarie 16, 2023 Partajează Postat Ianuarie 16, 2023 si e am avut doua alpine idax300 si 311......aceasi problema cu consumul excesiv al bateriei si pe audi A3 si pe vw beetle......in 2.3 zile de neutilizare a masinii era moarta bateria . mai ales iarna....asa ca e o problema cu ele Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 16, 2023 Partajează Postat Ianuarie 16, 2023 Toate cazurile de consum anormal sunt cauzate de conexiuni incorecte sau lipsă comunicare.Există un topic mai vechi în care cineva explica foarte clar ce şi cum, dar trebuie căutat.... Link spre comentariu
Marian Postat Ianuarie 17, 2023 Partajează Postat Ianuarie 17, 2023 Fara indoiala probleme de legaturi in cazul acelui Alpine! PS: Pentru aparatele cu magistrala CAN, renuntati la modulul ala ( informatiile suplimentare pe care le-ati vedea pe ecran, le vedeti oricum in bordul masinii ) si urmati sugestiile din clipul de la postarea mea de mai sus, cautand in bord un semnal de cheie cu care sa comutati firul rosu al aparatului ( firul galben e plusul permanent ). Daca nu sunteti siguri pe voi este mai bine sa mergeti la cineva experimentat, pentru cateva zeci de lei nu merita riscul ca masina sa ia foc din cauza unor legaturi electrice proaste, ori sa stati mereu cu redresorul pe baterie. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum