Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Fenomen magnetic interesant .


sorin_denver

Postări Recomandate

Vad ca ti s-a pus pata pe neodimiu....cauta sa citesti cate ceva despre permendur/piese polare/prelucrarea lui (vezi Feastrex loudspeaker) si electromagnet (cum,cat,la ce tensiuni de alimentare si in ce mod afecteaza sau diminueaza fluxul in intrefier si deasemenea cum se percepe sunetul in urma modificarii acestuia).

Teoria ca teoria insa cu punerea in practica e mai greu.

 

Ma intreb oare de ce difuzorul din Tannoy Westminster/seria Prestige (care este o referinta) nu a adoptat solutia spusa de tine....?

Oare de ce Westlake audio sau TAD ori JBL K2 nu foloseste neodimiu in referintele lor?

Aici ai o lista cu ce inseamna Westlake pentru mastering si nu numai:

http://www.westlakeaudio.com/Speakers/U ... _list.html

Cele de mai sus sunt doar o foarte mica parte din cei care sunt REFERINTE in incinte acustice "comerciale";asta ca sa nu ne gandim mai departe la GOTO,Ale,Vitavox si alte "ciudatenii" pentru "cunoscatorii" si cei care isi dau cu parerea despre cum/cat si de ce nu ar trebui sa fie,etc.....

 

...pentru detalii tehnice contacteaza direct producatorii sau detinatorii de astfel de sisteme.

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • baga

    6

  • felixx

    4

  • Catalin C.

    3

  • sorin_denver

    2

Top autori în acest subiect

Legat de magnetii alnico :In this genre of drivers, Alnico—a contraction of aluminum, nickel and cobalt—enjoys a near mythical reputation. Because Voxativ uses an Alnico motor in one of their drivers but not the top offerings, I asked why. "I have repaired and rebuilt thousands of drive units over the last ten years. I always insert a special probe in their voice coils to measure remaining field strength in the gap. With Alnico it's invariably well below the original specification. Alnico only maintains magnetization wedged between steel plates. Fixing an Alnico core such that it cannot slip by impacts in transit or over time by even 0.1mm is critical. Otherwise field strength is seriously compromised. At the physical magnet sizes required for 2+ Gauss motors, this gets more challenging than one might think.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări