mac01 Postat 15 ore în urmă Partajează Postat 15 ore în urmă Gasesti la casetofoanele chinezesti care au invadat piata dupa 90...pe spatele mecanicii sunt arcuri mici si moi. Link spre comentariu
mac01 Postat 15 ore în urmă Partajează Postat 15 ore în urmă Referitori la rulmentii de cabestan...mai jos aveti un link cu un mag Revox A77 care foloseste la motorul de cabestan rulmenti. Si toate motoarele revox-ului au rulmenti....sunt multe videoclipuri pe youtube...si nu foloesc rulmenti liniari...ci rulmenti normali, unul sus si unul jos. Si mag-ul merge si orizontal si vertical. Link spre comentariu
doru3160 Postat 14 ore în urmă Partajează Postat 14 ore în urmă Acum 1 oră, mac01 a spus: si nu foloesc rulmenti liniari...ci rulmenti normali, unul sus si unul jos. Si mag-ul merge si orizontal si vertical. Da, dar acolo efortul lateral este zero, sau cel mult greutatea rotorului, la motor in general. La volant, presiunea exercitata de rola presoare numai pe o parte (si nu e neglijabila), face ca tot efortul sa fie preluat la un moment dat de o bila maxim doua. La rulmentul cu ace, daca rolele sunt mici se distribuie forta pe mai multe, plus ca fiind de lungime mai mare, efortul se distribuie (mai) bine pe suprafata. O montura pt rulmenti normali, ar cam iesi din gabaritul locului, nu cred ca mai incape la locul faptei. Cei cu ace, au diametrul exterior, comparabil cu al unei bucse. Incerc doar sa gandesc logic, nu fac lobi pt solutia asta, dar recunosc, sunt curios daca merge. Nu stiu ce alta ocazie voi avea, ca sa ma conving. Link spre comentariu
daniels Postat 14 ore în urmă Partajează Postat 14 ore în urmă (editat) Rulmentu cu ace prezentat aici e un rulment radial ca si cel cu un rand de bile. Rulmentul axial arata asa Iar rulmentul liniar asa si permite miscarea in linie dreapta. Editat 14 ore în urmă de daniels Link spre comentariu
mac01 Postat 12 ore în urmă Partajează Postat 12 ore în urmă (editat) Acum 2 ore, doru3160 a spus: Da, dar acolo efortul lateral este zero, sau cel mult greutatea rotorului, la motor in general. La volant, presiunea exercitata de rola presoare numai pe o parte (si nu e neglijabila), face ca tot efortul sa fie preluat la un moment dat de o bila maxim doua. La rulmentul cu ace, daca rolele sunt mici se distribuie forta pe mai multe, plus ca fiind de lungime mai mare, efortul se distribuie (mai) bine pe suprafata. O montura pt rulmenti normali, ar cam iesi din gabaritul locului, nu cred ca mai incape la locul faptei. Cei cu ace, au diametrul exterior, comparabil cu al unei bucse. Incerc doar sa gandesc logic, nu fac lobi pt solutia asta, dar recunosc, sunt curios daca merge. Nu stiu ce alta ocazie voi avea, ca sa ma conving. Doru...ce ti-am pus acolo in videoclip e motorul de volanta. Pe axul motorului , in fata, calca rola presoare, iar in spatele motorului este acea oala mare si grea care imbraca motorul si este folosita pe post de volanta. Deci este volanta cu tot cu motor. Este adevarat ca la noi nu putem folosi acei rulmenti sus, in locul bucsei...dar la baza jos se poate folosi cu succes un astfel de rulment. Problema este ce fel de rulment folosesc ca nu scoate zgomot. Oricum astept cu interes modificarea ta cu rulmenti liniari in locul bucsei. Eu am pus rulment jos, la baza axului, in locul acelei pastile....dar ma deranja ca scotea zgomot. Mi-ar fi placut sa ramana jos la baza rulment, bucsele de sus ar fi fost mai putin solicitate iar axul ar fi stat mult mai fix...dar ma deranja zgomotul produs de rulment. Editat 12 ore în urmă de mac01 Link spre comentariu
doru3160 Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă Acum 14 ore, mac01 a spus: Ma gandesc la un convertizor de frecventa, unul mic si cu comanda analogica, ca sa-i fac si turatiile la loc. Sa vad ce gasesc pe la chinezi... Se pare că nu prea au miniatură... https://a.aliexpress.com/_EyJaj3w Link spre comentariu
mac01 Postat 1 oră în urmă Partajează Postat 1 oră în urmă (editat) E de 4000W cu 10A...ce sa facem cu el la un prapadit de motor de 30w...sau cat o avea, ca nu l-am masurat. Ne trebuie unul mic de 50-100W...sa masuram motorul si apoi sa cautam. Editat 1 oră în urmă de mac01 Link spre comentariu
doru3160 Postat 58 minute în urmă Partajează Postat 58 minute în urmă Păi aia ziceam, că nu se joacă cu petarde de 100W... Acum dacă mărimea ar fi una decentă, cu 4000W poți comanda și 100W. Link spre comentariu
mac01 Postat 51 minute în urmă Partajează Postat 51 minute în urmă Eeee... gasim noi, sa ajungem acolo. Acum i-am probat inregistrarea...beton....dar trebuie sa curat potentiometrele...haraie. Cel de volum, bass si inalte le-am curatat...pe astea de inregistrare n-am apucat....le curat acum. Ce tampenie au facut si rusii astia la mayak...ca sa tragi stereo trebuie sa apesi ambele butoane de la canale. Vad ca la kashtan au remediat problema si au mai pus un buton in plus la tastatura, pentru stereo. Link spre comentariu
franzm Postat 24 minute în urmă Partajează Postat 24 minute în urmă (editat) Acum 1 oră, doru3160 a spus: Se pare că nu prea au miniatură... https://a.aliexpress.com/_EyJaj3w Si nici convertizor de frecventa. Ar trebui adaptata o solutie ca la Rostov. Sau un motor de cc pentru axul de antrenare. Editat 21 minute în urmă de franzm Link spre comentariu
blueicon Postat 8 minute în urmă Partajează Postat 8 minute în urmă Un motor de CC ar fi ideal.Perfect ar fi sa aibă control cu feedback.O soluție de genul ar putea fi folosită la mai multe magnetofoane care suferă din cauza unui motor de cabestan. Link spre comentariu
mac01 Postat 6 minute în urmă Partajează Postat 6 minute în urmă (editat) Videoclipul de mai jos...e bestial, l-am gasit aseara. Tipul lucreaza foarte bine...iar cireasa de pe tort e la sfarsit...cum sta sinusul ala intepenit pe osciloscop si frecventa pe aparatul de masura la fel. Mag profesional...jos palaria! Editat 4 minute în urmă de mac01 Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum