mac01 Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă Am stat si m-am gandit la o varianta mai eleganta si mai simpla. O sa folosesc un TL 084 care este dual si o sa construiesc o placuta care va uni cablajele celor doua integrate. Integratul va veni la jumatatea distantei dintre cele doua integrate iar placutza va fi lipita cu cose. Integratul il voi pune pe soclu pe placutza pe care o voi construi. Alimentarea o voi face pe aceeasi placutza cu o rezistenta, un condensator de filtraj si unul de decuplare. Ma voi duce cu un fir de plus exact pe bara stabilizata de 24v. Cred ca e mai simpla varianta, decat sa construiesc doua cablaje si sa folosesc doua integrate. Am scris de pe telefon… scuze de greselile de ortografie! Link spre comentariu
franzm Postat 7 ore în urmă Partajează Postat 7 ore în urmă TL084 este cvadruplu. Pentru ce vreti sa faceeti dvs e suficient un TL082. Referitor la rola dintre motor si volant: A încercat cineva sa înmoaie cauciucul în lichid de frâna? Am aflat de procedeul acesta pe un forum nemtesc, acolo au folosit lichid DOT3 pentru rolele din pick-up. Link spre comentariu
mac01 Postat 5 ore în urmă Partajează Postat 5 ore în urmă Da… TL 082. Eu am observat ca, cauciucul se umfla si devine maleabil daca sta in ulei auto! Cu lichid de frana n-am incercat, dar o sa incerc! Am cateva curele originale care s-au facut beton, si-au pierdut elasticitatea…. o sa le las la inmuiat sa vedem daca se intampla ceva. Link spre comentariu
mac01 Postat 3 ore în urmă Partajează Postat 3 ore în urmă (editat) Lichid de frana Dot 4...Dot 3 nu mai am. Vedem ce se intampla in timp...pierderea oricum nu e mare, curelele erau de aruncat, au fost noi dar s-au intarit datorita faptului ca nu au stat la conditii optime. Editat 3 ore în urmă de mac01 Link spre comentariu
BRANCA Postat 3 ore în urmă Partajează Postat 3 ore în urmă mac01.Citat de la nişte inşi care lucrau la fabricare piese cauciuc:"Cel mai mare duşman al cauciucului este uleiul!Atacă mai rău decât benzina"... Link spre comentariu
mac01 Postat 3 ore în urmă Partajează Postat 3 ore în urmă (editat) Stiu asta...tocmai de aceea am spus ca uleiul are influenta asupra cauciucului. Am pus intr-o sticla de plastic niste ulei uzat de masina, mai ungeam diverse lucruri, suruburi ruginite.... La dopul sticlei i-am dat o gaura de 10 si i-am tras o valva clasica din cauciuc, sa curga mai putin ulei. In cateva luni acea valva era umflata ca o gogoasa. Am un bidon de 5 litrii plin mereu cu benzina...are la fel, valva trasa in dop. Nicio chestie dupa trei ani de uz al acelui bidon, valva e la locul ei, nealterata, nu s-a umflat ca o gogoasa si nici nu s-a macinat. Sa vedem ce-o fi cu lichidul asta de frana. Editat 3 ore în urmă de mac01 Link spre comentariu
mihaiaurul Postat 2 ore în urmă Partajează Postat 2 ore în urmă (editat) Este normal ca un cauciuc să se umfle si sa devina mai flezibil daca este tratat cu ulei deoarece absoarbe uleiul. Dar eu nu cred ca este aceasta o buna metoda de revitalizare a curelelor de casetofon. Cum zice si alt user mai sus, daca vrei sa distrugi o bucată de cauciuc, o lași să se îmbibe cu ulei (mai ales cu cele minerale). Editat 2 ore în urmă de mihaiaurul Link spre comentariu
doru3160 Postat 1 oră în urmă Partajează Postat 1 oră în urmă Ca veni vorba de maiak, am gasit un film AN din 78 cu o poza din camera de lucru, si l-am scanat. Se remarca maiakul cu 6 butoane. Din fabrica venea cu 5 si o mufa intre ele. Era deja transformat cu etaj final stereo si operationale romanesti pe placa. Nelipsitul radio Gloria si un B100. Intre ele era un amplificator vesnic nefinisat, mereu altul, mereu in probe...da, am fost fan Metrok. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum