Vizitator eddie_666 Postat Octombrie 27, 2011 Partajează Postat Octombrie 27, 2011 Am o caseta adaptoare si un casetofon de masina (firmele nu sunt relevante). Caseta nu se mai aude decat fortata intr-o anumita pozitie. Se poate sa renunt la cele doua capete implicate (cel de scriere si cel de citire) si sa leg firele care duc spre capul magnetic din caseta direct la firele care pleaca de la capul magnetic din casetofon si sa obtin un rezultat satisfacator? Capetele magnetice au si un alt rol decat acela de a converti semnalul audio intr-un semnal magnetic? Sau se pot scoate din ecuatie?Mentionez ca vreau sa pastrez circuitul din interiorul casetei adaptoare pentru a filtra sunetul intr-o oarecare masura. Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 28, 2011 Partajează Postat Octombrie 28, 2011 Se poate binenteles doar ca va trebui sa atenuezi semnalul audio injectat acolo ,intrarea fiind foarte sensibila. Link spre comentariu
Vizitator eddie_666 Postat Octombrie 28, 2011 Partajează Postat Octombrie 28, 2011 Salut si multumesc pentru raspunsul prompt.Ma gandesc ca zgomotul este atenuat de circuitul din interiorul casetei adaptoare, vreau doar sa elimin capetele (sa le anulez, sa nu mai primeasca semnal prin ele) si sa leg direct firele care mergeau normal la capul de scriere din caseta direct la firele care veneau de la capul de citire din casetofon. Pur si simplu sa renunt la 'intermediari' magnetici. Link spre comentariu