Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Acumulatori auto


leoncris

Postări Recomandate

incerca si prin desurubare,spre stanga .daca nici asa nu marge ,atunci trebuie sa le sacrifici daca vrei sa ai acces la electrolit,si sa cauti alte dopuri gen baterii ciclon rombat care se scot usor.sar putea sa se potriveasca in locul celor care le vei scoate.incearca la unul singur daca nici asa nu merge tu hotarasti ce sa faci

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 101
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • doru3160

    19

  • gogutu

    15

  • remus68

    12

  • costy

    8

Top autori în acest subiect

Imagini postate

pana la urma le-am scos.Ma asteptam sa gasesc una din celule cu electrolit mai putin care sa explice facptul ca fierbe la 13.6v.Electrolitul are cam acelasi nivel in toti elementii, dar nu stiu daca e nivelul corect; exista un indicator pt nivelul corect? daca da care e asta?

Link spre comentariu

sunt vreo 2 linii pe baterie distanta intre ele cam 8mm .prima linie corespune sa zicem unor marcaje in interiorulk fiecarui element; un singur element e sub marcajul de maxim dar peste cel minim.Restul sunt putin peste nivelul maxim.

Link spre comentariu

insemna ca nivelul e bun,s-ar putea ca electrolitul sa fie mai slam sau ai probleme cu vreun element daca zici ca fierbe la 13v.la cat timp scade tensiunea din baterie si cat scade ?puneo la incarcat si cand vezi ca se simte calda la pipait oprete incarcarea,masoara tensiunea,laso 1\2 ora su chiar o ora si masori din nou.ar mai fi o varianta ca,curentul debitat de redresor sa fie prea mare .incerca sa incarci cu o rezistenta in serie cu bateria,si vezi daca mai fierbe.

Link spre comentariu

poate ca gresesc eu; fierberea eu o consider atunci cand se aude din baterie(nu ruesisem sa desfac dopurile deci ma bazam doar pe auz) exact cum suna sucul in pahar; acea degajare de bule.Redresorul e facut de mine si are incarcare reglabila, ampermetru toate cele. Nu depasesc 4,5A cu asta.Spre exemplu acum a inceput sa "fiarba" la 13,4V se vad mici bule , putine dar se vad.Am scazut curentul la 2A si o las asa sa vedem ; poate e sulfatata.

Link spre comentariu

vreau sa stiu daca tine curentul iar chestia cu iesitul bulelor daca bateria nu se incalzeste,nu ai de ce sati faci griji,e ceva normal la bateriile mai vechi.daca nu tine curent atunci bateria e sulfatata.

Link spre comentariu

A stat vreo 2 saptamani nefolosita cu un led pe ea si cand am verificat-o tensiunea pe ea era vreo 12,4VAm pus-o la descarcat cu un bec de 21w si a tinut vreo 5 ore pana am bagat-o cu un bec de far de dacie pana la vreo 8V asta cam intr-o ora.Timpul e aproximat nu am intentionat sa masor capacitatea la momentul ala.

Link spre comentariu

sa nu mai faci niciodata chestia asta.nu mai descarca bateria de tot,limita maxima admisa de fabricanti pentru descarcare e de 11v.ca ai folosit ledul e un lucru bun ca a avut un consum constatnt,si bateria nu se poate sulfata.iti recomand sa o incarci cu un amperaj moderat undeva la 2-2,5A pe o perioada mai linga de timp dar sa fie supravegheata.dupa ce ajunge la 14,4v pui un consumator pe ea 2-3 leduri albe sa se descarce pana la 13,6-13v,si reiei incarcarea cu 10%din capacitatea bateriei.faci chetia asta de cateva ori iar la urma o incarci si o lasi fara consumator 2-3zile sa vezi cat scade.succes

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări