Vizitator Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 ...un link dintr-un catalog etansare cu inel si manseta de rotatie . Este ceea ce caut din punct de vedere tehnic :(http://www.kupujucpavky.cz/e-catalogue/ ... ciple.html)...Se pare ca site-ul are protectie la copyright si nu poate fi deschis....Ceva asemanator am gasit aici : http://www.chetra.de/web/e_produkt_12756.htm...Ceea ce vad eu acolo nu este etansare cu inel "O" si manseta. Manseta de etansare are un aspect general, asemanator cu un simering, insa nu are arcul inelar de presiune. Contactul cu organele in miscare se face datorita unui profil specific, care asigura acest contact prin forma si elasticitatea buzei de etansare. Ceea ce vad acolo, poate fi mai degraba un sistem specific unei presetupe de contact - ceva asemanator cu cele cu inel din grafit, pe inel din teflon. Sistemul mi se pare insa foarte sofisticat si cred ca pretul nu este unul prea mic. Link spre comentariu
Vizitator Daniel25 Postat Noiembrie 1, 2011 Partajează Postat Noiembrie 1, 2011 Da , sint scumpe chiar foarte scumpe.Multumesc pentru raspunsuri . Am sa incerc mai multe variante si am sa vad cum va fi ... daca va fi vreodata Link spre comentariu
radu cnc Postat Noiembrie 2, 2011 Partajează Postat Noiembrie 2, 2011 Salut, Ceea ce vad acolo, poate fi mai degraba un sistem specific unei presetupe de contact - ceva asemanator cu cele cu inel din grafit, pe inel din teflon.Eu stiu ca inelul de grafit aluneca pe un inel din ceramica.Cu stima. Link spre comentariu
Vizitator Postat Noiembrie 2, 2011 Partajează Postat Noiembrie 2, 2011 ...Eu stiu ca inelul de grafit aluneca pe un inel din ceramica...La apa asa este, deoarece apa uda atat grafitul cat si ceramica si asigura "ungerea". Asta este de fapt ratiunea pentru care se da lupta pentru dezvoltarea materialelor ceramice. La acestea "ungerea" se poate face cu apa. La aer, fiind nevoie de ungere cu ulei, se folosesc materiale cu bune proprietati de alunecare, in prezenta acestuia. Link spre comentariu
Ionescu Remus Mircea Postat Noiembrie 11, 2021 Partajează Postat Noiembrie 11, 2021 (editat) Va salut! Legat de acest subiect, as vrea sa intreb, daca la un alternator auto, fabricatie Valeo, pe care il reconditionez, as putea monta in locul rulmentului din capatul dinspre fulia de actionare (frei) un rulment SKF 6303 2Z in locul celui original 6303 2RS. Diferenta este la tipul de capace respectiv metal/plastic. Ar putea afecta durata de viata a alternatorului montarea rulmentului cu capace metalice? Editat Noiembrie 11, 2021 de Ionescu Remus Mircea Link spre comentariu
validae Postat Noiembrie 11, 2021 Partajează Postat Noiembrie 11, 2021 Nu are treabă durata de utilizare a rulmentului cu tipul de capac.Pune SKF fără frică, va ţine probabil mai mult decât restul maşinii.. Link spre comentariu
franzm Postat Noiembrie 12, 2021 Partajează Postat Noiembrie 12, 2021 (editat) Acum 12 ore, Ionescu Remus Mircea a spus: Ar putea afecta durata de viata a alternatorului montarea rulmentului cu capace metalice? Da. Unele variante de capace metalice nu au etansare si poate fi afectata ungerea. https://www.skf.com/de/products/rolling-bearings/ball-bearings/deep-groove-ball-bearings/designation-system https://www.kugellager-profis.de/nachsetzzeichen.html https://www.hug-technik.com/kugellager-auswahl.html https://www.tabelle.info/kugellager_tabelle_nach_kugellagerserie.html https://www.hug-technik.com/waelzlager-nachsetzzeichen.html https://shop.eriks.de/de/decodierung-waelzlagerbezeichnungen/ https://medias.schaeffler.de/de/bearing-data https://h-w-g.com/lagertechnik/kennzeichnung/ https://www.kramp.com/pdf/de_CH/ina_vor_nach_rz.pdf Editat Noiembrie 12, 2021 de franzm Link spre comentariu
modoran Postat Noiembrie 12, 2021 Partajează Postat Noiembrie 12, 2021 2RS are ungere interna, asta 2Z nu stiu, dar nu cred ca-i facut sa stea in baie de ulei, tot ungere interna cred ca are. Link spre comentariu
ex.escu Postat Noiembrie 12, 2021 Partajează Postat Noiembrie 12, 2021 Atunci cand schimbati rulmentii , e bine sa-i inlocuiti cu rulmenti identici , din o sursa sigura; atentie la jocuri, la unele alternatoare unii rulmenti au jocul radial marit, clasa c3, la altele se folosesc rulmenti cu cale de rulare adanca, "deep groove". La alternator e bine sa se inlocuiasca ambii rulmenti ,si daca e daca e cazul si colectorul si carbunii; conductoarele se rigidizeaza cu rasina epoxidica. La demontare /montare daca nu exista inductor, si se foloseste presa, e nevoie de atentie pentru a nu deteriora rulmentii si colectorul, axul e din material moale. Atentie la rulmentii "fake' . Succes. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum