BRANCA Postat Iunie 3, 2021 Partajează Postat Iunie 3, 2021 Posibil presiune scăzută pe apă.Furtun apă înfundat,sită înfundată sunt alte posibile cauze.Aş bănui că ai şi o electrovalvă pe admisie.Ar trebui verificată şi aia dacă deschide bine. Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Iunie 5, 2021 Partajează Postat Iunie 5, 2021 Bună seara, verificați dacă electrovalva este alimentată cu tensiune (220v), dacă este tensiune verificați rezistivitatea ei adică rezistență electromagnetului care trebuie să fie în jur de 3,5 kohmi, personal eu am întâlnit contact electric imperfect, o seară frumoasă vă doresc, toate cele bune Cosmin Link spre comentariu
paraipancrs Postat Iunie 22, 2021 Partajează Postat Iunie 22, 2021 Bună ziua o mașină de spălat Whirlpool 6 sense MODEL WWDC 9614S eroare F12 am schimbat rezistenta și senzorul de temperatură dar tot nu porneste o bag în priza și după 5 min apare iar eroarea. Când o bag în priza nu merge niciun buton.Stie cineva cum se face o resetare? Vă mulțumesc Link spre comentariu
validae Postat Iunie 22, 2021 Partajează Postat Iunie 22, 2021 Ce vechime are maşina ? Poate ar avea nevoie de nişte electrolitici proaspeţi... Link spre comentariu
valivoi Postat Iunie 22, 2021 Partajează Postat Iunie 22, 2021 (editat) Editat Iunie 22, 2021 de valivoi Link spre comentariu
Costin Burcea Postat Iunie 22, 2021 Partajează Postat Iunie 22, 2021 Salutare! Martor roșu aprins la modelul Whirlpool AWO/D 45125 a fost din cauza rezistenței încălzire apă era defectă... Am schimbat rezistența și funcționează ca, nouă! Sper să ajute și pe alții această problemă pe care am întâmpinat-o eu. Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Iunie 26, 2021 Partajează Postat Iunie 26, 2021 Bună seara,resetarea se face prin apăsare lung (3sec.)tastă start. Cosmin Link spre comentariu
paraipancrs Postat Iunie 27, 2021 Partajează Postat Iunie 27, 2021 Am apăsat de n ori am schimbat rezistenta releele de pe placa și tot asa arată rămâne tot în eroarea f12 și nu știu motivul cum sa o resetez am scos-o din priza am băgat-o iar la fel arată Link spre comentariu
valivoi Postat Iunie 27, 2021 Partajează Postat Iunie 27, 2021 Verificati sa nu fie oxidati conectorii de pe placa de baza si afisaj. Link spre comentariu
csengh Postat Aprilie 1, 2023 Partajează Postat Aprilie 1, 2023 Bună ziua! Am o mașină de spălat Whirlpool AWE 8727. Trece prin programul test fara nici o eroare dar daca pun rufe in ea deja apar probleme. Am avut eroare F07 am schimbat triacul desi nu avea nimic, acum apare eroare F06. Acest lucru se intampla daca il pornesc pe programul lung rufe albe (2h20min). Daca il pornesc pe programul mai scurt (1h) atunci termina spalarea si da eroare F06 dupa cca 30minute cand trece la clatire. Atunci il rotesc pe programul Clatire/centrifugare si isi termina treaba fara a mai da vreo eroare. Totusi nu cred ca o sa reziste mult timp la aceasta manevra de acea va rog daca cineva are vreo idee sa ma ajute. Motorul nu are nimic, m-am uitat la perii sunt ca noi. Totusi nu poate roti cuva, vad ca se chinuie desi nu pun mai mult de 2kg rufe (teoretic scrie 5.5kg). Dupa eroare daca incerc sa-l rotesc cu mana chiar ca merge greu, parca ar fi 10kg datorita apei. Inainte de a da erore se vede cu ochiul liber ca vrea sa-l roteasca, face jumatate de rotire apoi se chinuie si mai poate, dupa 3-4 rotiri de jumatati apare se opreste si da eroare F06. Acum am schimbat si fulia deorece atat s-a chinuit ca axul motorului se misca in fulie oricat il strangeam. Fara rufe nu face nici un zgomot parca zboara asa de frumos se invarte la 1200rotatii in program test. Orice ajutor ii binevenit, Vă mulțumesc! Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 1, 2023 Partajează Postat Aprilie 1, 2023 Verificați contactele releelor, sunt două care acționează motorul, iar triacul face doar reducerea turației. Nu le verificați doar cu buzzerul, măsurați rezistența de contact prin metoda punții Kelvin.Sau ,,four wire resistance measurement,, ca să fie mai ușor de găsit.... Dacă găsiți o rezistență mai mare de câteva zeci de miliOhmi, schimbați releele cu unele noi.Eventual dați jos releul care dă o rezistență semnificativ mai mare, desfaceți-l și vedeți cum arată contactele.... Link spre comentariu
csengh Postat Aprilie 4, 2023 Partajează Postat Aprilie 4, 2023 Buna seara! Pana la urma nu m-am incurcat cu masuratul, am schimbat releul k1 care se ocupa cu turatia, pe celalalt, cel raspunzator pt schimbarea directiei doar l-am masurat, a dat acelasi valoare ca cel schimbat, sub 1ohm. Daca pornesc pe programul scurt eroarea F06 apare doar la intrarea in centrifugare, dupa care daca-l rotesc la pozitia centrifugare normala, isi termana treaba fara eroare. Daca il pun pe program de spalare lunga (alba, cca 2h20min) dupa ce se umpla cu apa face cateva rotiri la dreapta apoi la stanga, apoi face un sfert de rotire la dreapta si nu mai poate roti ,motorul bazaie se chinuie dar nu-l poate roti, apoi se repeta aceasi lucru spre stanga apoi iar dreapta si abia apoi apare eroarea, deci pur si simplu nu-l poate roti, cum am scris mai devreme, dupa eroare daca incerc sa-l rotesc cu mana chiar ca merge greu, parca ar fi 10kg datorita apei, desi nu pun mai mult de 2kg. Poate se curge prea multa apa in cuva si de aceea este asa de greu, cum as putea verifica acest lucru? Taho l-am masurat, are 67ohm, genereaza 0.8-1V la rotire cu mana deci inteleg codul inseamna eroare taho, dar problema reala este ca motorul nu are forta de a roti tamburul, se chinuie si apoi dupa 2-3 incercari PCB-ul il opreste si da eroare F06. Ceva idee? mutumesc anticipat! Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 4, 2023 Partajează Postat Aprilie 4, 2023 Dacă mașina ia prea multă apă, asta ar fi fie din cauza comunicării pneumatice dintre presostat și cuvă, de exemplu furtun gâtuit de ceva mizerii sau poate chiar presostatul cu probleme mecanice.La mașinile verticale fără hublou, nu poți vedea din afară câtă apă a luat, decât oprind programul și deschizând tamburul. Când am scris de rezistența contactelor de relee, eu vorbeam de miliOhmi, care se măsoară cu Puntea Kelvin nu cu un multimetru ordinar.Se poate folosi și un multimetru ordinar, dar numai măsurând tensiunea (mV) ce cade pe contactele închise și prin care trece un curent constant de 100mA sau 1A.Un articol excelent mai jos, eu folosesc de ani metoda asta cu succes.Necesită puține materiale: http://aeroelectric.com/articles/LowOhmsAdapter_3.pdf Poate ar trebui verificat și motorul, să nu aibă probleme, de exemplu colectorul cu lamele scurtcircuitate de praf de cărbune, înnegrit sau ovalizat.Astfel de probleme se pot diagnostica dacă citiți topicul de la Electrocasnice, este fixat chiar la începutul secțiunii. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum