Vizitator smekerasul Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Buna, sunt un incepator,am 15 ani si as vrea sa invat incetul cu incetul meseria de electronist.As vrea sa incep prin a invata despre condensatoare...toate informatiile imi sunt de folos: de ex: la ce se folosesc ele, cum sunt formate( partea teoretica o stiu:) ),diferite chestii legate de condensatoare.Astept cu nerabdare raspunsurile voastre... Link spre comentariu
Vizitator Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 prezinta-ne un pic din ceea ce stii despre curent,tensiune si circuite simple cu rezistente pt a fi mai usor sa adaugam condensatorul in acest tablou Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Mai e o variantă de studiu: demontarea unor aparate electronice şi observarea cu atenţie a pieselor din ele, tipurile diferite din fiecare categorie (rez, condensatori, altele...), cam cum şi pe unde se folosesc în aparat... ajută mult la înţelegerea lor. Link spre comentariu
lorik199 Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Mai e o variantă de studiu: demontarea unor aparate electronice şi observarea cu atenţie a pieselor din ele, tipurile diferite din fiecare categorie (rez, condensatori, altele...), cam cum şi pe unde se folosesc în aparat... ajută mult la înţelegerea lor.E o idee buna si rea, acum depinde de persona ce o aplica si pacientul studiat, adica poate fi un aparat functional sau nu, aparatul (in cazul celor functionale) poate fi desfacut iremediabil sau nu, poate fi reasamblat sau nuPersonal si eu am aplicat aceasta varianta de multe ori, si e folositoare, mai ales in cazul asezarii unor componente, simetrie, etcPreferabil sa fie un aparat serios, nu o chinezarie ordinara unde piesele au fost aruncate din avion si plantate cu lampa de benzina Link spre comentariu