andea_lucan_92 Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 As vrea sa fac o mica instalatie de incalzire....sa pun un uscator de par la o dacie,sa il alimentez de la un convertor sau asa cv...se poate face sau curentul debitat nu este destul de tare? multumesc! Link spre comentariu
yo9hnf Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 In cazul in care curentul nu este suficient de tare, recomand folosirea unei pastile de viagra in serie. Ce vrei sa faci mai exact? Este chiar atat de greu sa explici pe intelesul tuturor?! Link spre comentariu
andea_lucan_92 Postat Octombrie 15, 2011 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2011 vreau sa alimentez un uscator de par la bateria masinii...vreau sa il folosesc pentru a sufla aer cald in masina... Link spre comentariu
gcom61 Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Multe uscatoare de par au motorasul la tensiuni mici6-12 V.Refa rezistenta de incalzire pt 12 V si nu te mai complici cu ridicare tensiune.Oricum vei proceda,uscatorul asta nu-l vei putea folosi prea mult cu motorul oprit pty ca va manca ceva putere. Link spre comentariu
andea_lucan_92 Postat Octombrie 15, 2011 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2011 si cum fac rezistenta la 12 v? cu motorul pornit ia curent de la alternator,nu? Link spre comentariu
alfabit Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 si cum fac rezistenta la 12 v? cu motorul pornit ia curent de la alternator,nu?Pui niste panouri solare pe capota masinii si ia de acolo curent ecologic, nu mai ia din alternator.Poti face si un proiect de finantare prin fonduri europene, se dau bani pentru energie ecologica . Link spre comentariu
andea_lucan_92 Postat Octombrie 15, 2011 Autor Partajează Postat Octombrie 15, 2011 :( hai serios ma.... :cry: cum fac sa adaptez rezistenta la 12 volti? Link spre comentariu
gcom61 Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 si cum fac rezistenta la 12 v? cu motorul pornit ia curent de la alternator,nu?...alternatorul tine tensiunea in baterie la valoarea de 13-14,2 v cand functioneaza.Cumperi de la un magazin de electrice o nichelina de 1000w(pt 220V)pt un resou ,ceva... legi un capat al ei la bateria auto(motor pornit),si cu ajutorul unui fir legat la cealalta borna, tatonezi lungimea rezistentei pana la temperatura pe care vrei sa o dea(cat de tare se incalzeste);tai rezistenta la acea lungime,si o rebobinezi in forma celei din uscatorul la 220v.Pt a lega motorasul ventilatorului,procedezi la fel...legi un fir de la motoras la capatul nichelineicare este alimentata la 12 v,si cu celalalt fir de la motor te indepartezi de capatul cu legatura primului fir cate 5 mm pe nichelina pana cand turatia motorasul crezi ca este suficienta.Pt asta poti face masuratori pe uscatorul original alimentat la 220 sa vezi la ce tensiune merge motorasul. Link spre comentariu
petru_f Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 poate ei foc,apoi ai caldura. Link spre comentariu
dumitru_a Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Pe baza uscatorului de par nu te incalzesti in veci vecilor , acum serios vorbind vazi ca motorasul acela de uscator nu este prea robust nu este facut sa mearga indelungat , rezistenta aceea consuma mult si daca o folosesti cu masina oprita nu mai porneste asa ca cauta o alta solutie de incalzire . Link spre comentariu
pinky Postat Octombrie 15, 2011 Partajează Postat Octombrie 15, 2011 Un uscator de par consuma peste 800W. Asta inseamna ca iti va consuma bateria in 30-40 minute. Pe de alta parte nu va rezista alternatorul la un asemenea consum. Un alternator de Dacie furnizeaza vreo 400-500W din care o mare parte sunt folositi pentru incarcarea bateriei, o alta parte e folosita pentru diversi consumatori, faruri, semnalizari, becuri Stop, becuri pozitie etc, care ajung si ele sa consume 200W. Daca vrei neaparat un incalzitor electric, cauta prin magazine aeroterma auto. Eu am luat din Real cu vreo 40 lei. Consuma aprox 100W. E cu tot cu ventilator, carcasa si cablu de alimentare.Daca vrei sa ai incalzire clasica, fa o curatare cu presiune a instalatiei de incalzire si schimba termostatul cu unul la 95 grade.Sa nu uiti sa pui antigel ca vine frigul. Link spre comentariu
gcom61 Postat Octombrie 16, 2011 Partajează Postat Octombrie 16, 2011 Daca se vrea incalzirea electrica numai pt dezghetarea geamurilor,inca se mai gasesc (la magazinele auto)niste dispozitive cu ventuze(pt lipit pe geam)alimentate la mufa de bricheta;se monteaza deasupra gurilor de ventilatie (foloseste curentul de aer rece dat de ventilatia masinii)astfel incat se asigura cat de cat dezaburirea si dezghetarea geamurilor.Asa cum a mentionat colegul,pt incalzire totala [ pe electric ],in principiu merge,insa nu este nici eficient si nici indicat.In functie de tipul autoturismului se poate opta pt o solutie homemade,de adaptare a unei aeroterme,tot pe apa(antigel),in interiorul habitaclului. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum