ciresel27 Postat Octombrie 14, 2011 Partajează Postat Octombrie 14, 2011 Pt ca sunt un mare amator de bere,de multe ori se pune proble unei racire rapide a berii.daca mai este si la pet e si mai grea problema.asa ca m am gandit eu sa fac un racitor de bere.ma gandeam ce ar iesi daca as lua un frigider vechi,iar in congelator as pune o serpentina din teava de cupru care sa aiba contact cu peretele interior al congelatorului.la un capat al tevii as pune pet ul iar la celalt un robinet.berea sa curga prin cadere!credeti ca ar merge proiectul?cam cu cate grade ar raci berea dupa un asemenea circuit? Link spre comentariu
dumitru_a Postat Octombrie 14, 2011 Partajează Postat Octombrie 14, 2011 Sunt destul de multe variabile in aceasta problema , lungimea serpentinei ,grosimea acesteia , debitul berii precum si cantitatea consumata , cel mai interesant dupa mine si nu ocupa un loc insemnat ar fi un dozator de apa din acela mic pentru birou pe care sa incerci sa il modifici pentru pet-ul cu bere Link spre comentariu
bogdan_ Postat Octombrie 14, 2011 Partajează Postat Octombrie 14, 2011 Cauta pe internet proiecte, au mai facut-o si altii si te-ai putea inspira. Uite un exemplu: http://www.instructables.com/id/Super-Beverage-Cooler/ Link spre comentariu
ciresel27 Postat Octombrie 14, 2011 Autor Partajează Postat Octombrie 14, 2011 m am gandit si la aparatele alea care racesc apa ,dar a inteles ca racirea se face foarte greoi(cca 20 de min pt o cana).asta in cazul celor ieftine pt ca cele cu compresor si freon racirea este mult mai rapida dar pretul este pe masura(vreo 3-4 mil) ori un frigider sh il iei sub un mil Link spre comentariu