Vizitator cassius Postat Octombrie 7, 2011 Partajează Postat Octombrie 7, 2011 Salutare tuturor membrilor. Aprecieri considerabile din partea mea pentru opiniile si informatiile continute pe forumul dumneavoastra. Intentionez sa ma apuc de un proiect de boxe pe 3 cai. Sunt un incepator desavarsit cu foarte foarte putine cunostinte in domeniu (acustica, matematica, fizica). Citesc de ceva timp sectiunile aferente. Dar din motivul expus mai sus am ales sa postez aici. Ca design imi propun sa respect linia generala a proiectului asta: http://www.diy-audio.ro/boxe/orbis-stan ... 3-cai.html Acum, sunt hotarat pe doua difuzoare pentru medii si inalte, respectiv: 1. tweeter: Hi-Vi TN28 cu parametri aici: http://www.parts-express.com/pdf/297-409.pdf 2. medii: Hi-Vi F6 cu parametri aici: http://www.parts-express.com/pdf/297-440.pdf Intrebarile mele sunt: a) Pentru bas ce difuzor(e) s-ar preta pentru completarea celor 2 mentionate mai sus? (In general din proiectele gasite deja pe net s-au folosit tot din gama Hi-Vi - F8 sau D8G - dar cum costul achizitionarii a 2 dintre cele doua folosite in mod uzual mi-ar ridica costurile exagerat in cazul meu, apelez la dumneavoastra in cazul gasirii, recomandarii unor difuzoare cu implicatii financiare mai rezonabile, undeva pana intr-un maxim de 300 lei pt ambele la bas) b) In cazul executiei filtrelor, luand in calcul cele doua alese pana in momentul asta, pune probleme faptul ca unul este la o impedanta de 6 iar celalalt, respectiv F6 este de 8? Nota 1 Mentionez ca filtrele nu am de gand sa le proiectez si execut eu. Voi apela la unul din colegii dumneavoastra de aici, din iasi, care in masura in care va exista posibilitatea sa puteam lucra si la acordul incintei si alte reglaje care se impun, la un pret decent. 2 Nu urmaresc alcatuirea unei incite care sa aiba un bas puternic, sau mai grav sa acopere pe celelalte 2, ci unul mai amplu si complet pe cat posibil. Ca gen de muzica ascult: pop/dance 80-90, chillout, jazz, electro-jazz, ro