Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Baterie tigara electronica cu TPS43000 de la TI

Vizitator Torke

Postări Recomandate

Vizitator Torke

Salutare,

Sunt incepator in ale electronicii si vreau sa solicit ajutorul expertilor.

Mai jos avem schema tipica pentru TPS43000 (boost converter) pe care as dori sa o modific astfel:

tensiune de alimentare:7.4V (2 x accu 3.7v 2400ma) sau daca se poate 1 accu 3.7v(de preferat)

Iesire variabila:3.5v-6v(modificata printr-un potentiometru),Putere:12w

Curent iesire:2.5 - 3 A

Ce modificari se pot aduce schemei pt a obtine caracteristicile de mai sus ?

Ps:dimensiunile montajului trebuie sa fie cat mai mici posibil.

Iesirea se face pe un vaporizator (bobina de nichelina) 1,5-3 ohm rezistenta.

Frecventa cat mai mare posibil.

Posted Image

detalii tehnice ale circuitului: http://www.ti.com/product/tps43000

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• script22

2

• ROBEERT

1

• leoncris

1

• idm_luci

1

Top autori în acest subiect

Buna seara stimate domn. Am mai spus si repet: va rog sa nu mai postati consecutiv subiecte de genul " chiar nu stie nimeni? ". Asteptati sa vi se raspunda. Multumesc pentru intelegere.

Link spre comentariu
Vizitator tyc

Incarcarea acumulatorilor cu Li nu se face asa,la intamplare...daca insisti sa-i incarci asa,sa faci rost de :nr de tel de la Salvare,nr unui zugrav bun,nr unui magazin de vopsele .O sa ai nevoie, ca sa vezi ce fain explodeaza accu pe Li.

Sant 'tz' integrate specializate care numai incarcarea accu pe Li stiu;de ce nu folosesti unul? (cu preturi de la 5 la 40 lei ,incomparabil mai ieftin decat numai zugravirea camerei).

http://ro.farnell.com/jsp/search/browse ... 3||,&filte

Link spre comentariu
Vizitator Torke