Vizitator bogu30 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 caut urgent un echivalent pentru asa ceva.in locul de unde a iesit fum scria 383 sau 393.nu detin schema ca sa stiu exact despre ce e vorba. Link spre comentariu
leoncris Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Macar din ce aparat l'ai scos , stii ? Model , serie ... Link spre comentariu
Vizitator bogu30 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Macar din ce aparat l'ai scos , stii ? Model , serie ...Technics RS-M225.e din partea de power de pe cabalaj, deckul are o mica fluctuatie pe turatie, si nu e mecanica, am inspectat partea mecanica din toate punctele de vedere, dar doar atata, la electronica nu ma pricep.am suspectat un alt tranzistor de pe circuitul de alimentare al motorului, are si un radiator pe el, si l-am dat afara sa vad ce scrie pe el, ca nu vedeam din cauza surubului de prindere, si din neatentie am apasat butonul de power al deckului.piesa din poza se afla langa cel pe care l-am scos eu, moment in care...a iesit putin fum.l-am montat la loc pe cel pe care-l scosesem, cel cu radiator, si l-am scos pe acesta din poza.cam asta e istoria si neglijenta mea.sper sa se inteleag Link spre comentariu
leoncris Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Da. Pare a fi ... 2SC1383. Link spre comentariu
YO9IBC Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Este 2SC1383. Datasheet: http://melca.com.ar/HOJA%20DE%20DATOS/TR/2SC1384.pdf Link spre comentariu
Vizitator bogu30 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Este 2SC1383.Datasheet: http://melca.com.ar/HOJA%20DE%20DATOS/TR/2SC1384.pdfAcesta cred ca e intr-adevar , mai ales ca am vazut ca datasheet-ul e de la panasonic.e posibil ca acesta sa fie vinovat de fluctuatiile de turatie?sau aceste plus cel care are un radiator pe el?am speculat ca ele au functia de driver pentru motor, iar cel care are radiatorul pe el se incalzeste destul de tare,dar functioneaza.si inca un detaliu.aceste fluctuatii apar dupa incalzire.posibil ca cei doi tranzistori sa fie vinovati? Link spre comentariu
leoncris Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Cred ca problema initiala era din ... curea.Acum e alta ... poveste.Baga un BD135 sau 139 si vezi ce spune.Atentie la ...pini. Link spre comentariu
Vizitator bogu30 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Cred ca problema initiala era din ... curea.Acum e alta ... poveste.era simplu sa fie asa.mi-as fi dorit si eu.initial am crezut ca motorul era vinovat, si acesta fiind Pioneer, m-a costat cam 30 de dolari unul nou, original.nu s-a schimbat nimic.am demontat partea mecanica, nu exista joc la volanta, cureaua are intinderea optima, nu e crapata, ambreiajul e in stare foarte buna,rola presoare la fel pe scurt partea mecanica e in perfecta stare.si ca sa fiu sigur, am folosit un alimentator de 12V , 2 A, si am alimentat motorul separat.si merge perfect.logica mi-a spus ca in partea electronica e o problema care pe mine ma depaseste Link spre comentariu
leoncris Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Ok,pune BD_ul in locul SC_ului si masoara daca U pe motor e ... stabila.Verifica si C_urile din zona.. Link spre comentariu
Vizitator bogu30 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Ok,pune BD_ul in locul SC_ului si masoara daca U pe motor e ... stabila.Verifica si C_urile din zona..ok, dar asta de maine, ca azi nu am de unde sa cumpar piesele.bine ca am aflat echivalentul.multumesc tuturor pentru bunavaointa de a-mi raspude Link spre comentariu
zal Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Să verifici şi rezistenţele fuzibile din alimentare, alea cu aspect de ipsos colorat albastru, verde sau cenuşiu. Link spre comentariu
dan-a2 Postat Octombrie 2, 2011 Partajează Postat Octombrie 2, 2011 Eu as proba cu o electronica de la un motor de casetofon ,respectand tensiunea de alimentare !! Link spre comentariu
Vizitator bogu30 Postat Octombrie 3, 2011 Partajează Postat Octombrie 3, 2011 Eu as proba cu o electronica de la un motor de casetofon ,respectand tensiunea de alimentare !!am probat ceea ce spui tu alimentand mecanica, implicit motorul de la o sursa externa de curent si functioneaza corect.deci orice sursa de curent as folosi in afara de cea de pe cablajul deckului e ok.problema se afla pe traseul alimentarii dar inainte de motor.am inlocuit tranzistorul, problema ramane neschimbata.sectorul de alimentare de pe cablaj e oarecum mai complicat pentru ca alimenteaza si vu-metrul VDF, e si un integrat acolo, si cred ca problema e mai complicata decat o rezistenta, un tranzistor sau niste condensatori, singura solutie care imi ramane e un model identic pe care l-am gasit pe okazii.va multumesc tuturor pentru indicatii Link spre comentariu
GEO 53 BN Postat Octombrie 3, 2011 Partajează Postat Octombrie 3, 2011 Technics RS-M225.e din partea de power de pe cabalaj, deckul are o mica fluctuatie pe turatie, si nu e mecanica, am inspectat partea mecanica din toate punctele de vedere, dar doar atata, la electronica nu ma pricep.am suspectat un alt tranzistor de pe circuitul de alimentare al motorului, are si un radiator pe el, si l-am dat afara sa vad ce scrie pe el, ca nu vedeam din cauza surubului de prindere, si din neatentie am apasat butonul de power al deckului.piesa din poza se afla langa cel pe care l-am scos eu, moment in care...a iesit putin fum.l-am montat la loc pe cel pe care-l scosesem, cel cu radiator, si l-am scos pe acesta din poza.cam asta e istoria si neglijenta mea.sper sa se inteleagProblema ar putea fi din motor.In general motoarasele au stabilizator electronic de turatie incorporate.Poate ca stabilizatorul de turatie se aiba probleme.Am vazut aparate la care stabilizatorul electronic de turatie nu este incorporat in motoras ci este pe o placuta situata linga motoras.Daca stabilizatorul de turatie este inafara motorasului atunci ar trebui verificat siu el.Nu stiu de cind este acel deck,dar la aparatele mai vechi stabilizatorul de turatie era centrifugal.Dupa o perioada mai indelungata de functionare contactele electrice ale stabilizatorului de turatie centrifugal se "afumau" si in consecinta motorasul functiona cu fluctuatii.Am intilnit o astfel de problema la un radiocasetofon Philips. Dupa ce am eliminat toate posibilitatile care ar fi dus la mersul neregulat al motorasului ,curea,tensiune de alimentare ,mecanism ,am decis sa ma uit in motoras.L-am demontat si dupa ce l-am desfacut am vazut ca,contactele stabilizatorului de turatie erau afumate.Le-am curatat cu alcool ,am dat cu o bucatica de smirghel (cel mai fin posibil pe care l-am gasit) pe contacte si l-am montat.Fluctuatiile de viteza au disparut. Link spre comentariu
dan cod Postat Octombrie 3, 2011 Partajează Postat Octombrie 3, 2011 Pai omul zice ca a schimbat motorul cu unul nou deci nu motorul e de vina.Eu zic ca ori un regulator de turatie luat din alt motor,ori construit unul ca e plin netul de scheme si sunt simple este o solutie daca nu il poate repara pe cel din aparat. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum