mitescu Postat Octombrie 1, 2011 Partajează Postat Octombrie 1, 2011 In primul rand trebuie sa spui cam ce trebuie sa faca placa(sa aprinda led-uri, sa clipeasca, etc...???).In al doilea rand , pentru a putea scrie un program trebuie sa vezi in schema montajului si cum sunt utilizate resursele microcontrollerului.De asemenea , trebuie sa spui ce limbaj vei utiliza la scrierea programului. Daca este ASM, poti utiliza AVRStudio4, fara nicio problema. In cazul in care vrei C, ( de exemplu) pe langa AVRStudio mai iti trebuie si WinAvr, sau (fara AVRStudio), CVAR.Cred ca cel mai bine scriai la sectiunea ptr incepatori, poate scapai de "intepaturi".Si apropo.. (ptr picolo): nu se face asa ceva. Link spre comentariu
Vizitator xDanuts Postat Octombrie 1, 2011 Partajează Postat Octombrie 1, 2011 adevarat ,am facut eu ceva ore de programare ,am fost ajutat dar sunt cu adevarat incepator ,dar am vazut sectiunea pentru Micro-controllere si am zis ca e bine pus aici ... vreau sa le fac sa clipeasca ,sa pot face ceva jocuri de lumini din acele 3 leduri si apoi ,dupa ce invat cat de cat sa incerc sa mai adaug leduri legat la acel micro-controller .Scuza-ti ca va chinui ..Nemtii aia nu ne-au prezentat nici o schema a placii doar o schema a micro-controllerului pe care am gasito si pe net de altfel,cum si unde putem lega becuri ,motoare ,etc .P.S. : Si inca ceva, el deja are un cod,deja ledurile bling-uiesc intr-un fel si ma gandesc ca schimb niste coduri ,ca mai adaug ceva si schimb felul in care ledurile clipesc ,cum fac sa vad codul acela de programare implementat in micro-controller ? Link spre comentariu
ole Postat Octombrie 1, 2011 Partajează Postat Octombrie 1, 2011 Offtopic: Am sters postul fara rost al lui @picolo si urmatorul care raspundea acelui post. Asa cum a spus si dnul Mitescu, poate ar fi mai bine daca s-ar continua la "Probleme de incepatori" sau "Probleme de programare". Succes Link spre comentariu