Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

FAR LA BICICLETA!!!!!

starrboy32

Postări Recomandate

Buna,sunt cam incepator si as vrea sa vad parerea voastra in legatura cu noul meu proiect pe care il planuiesc.Vreau sa pun la farurile de la bicicleta cate un acumulator(baterie de telefon 3,7V) si pe fata si pe spate sau daca se poate unul la ambele ceea ce cred ca nu va face fata.As vrea sa ma ajutati va rog cu niste sfaturi despre cum as putea face ca tensiunea produsa de dinam sa intre in acel acumulator pentru a da energie farurilor. Am la dispozitie deocamdata 3 dinamuri,2 acumulatoare de 3,7V, 2 becuri de lanterna.As vrea sa stiu de ce mai am nevoie.Toate celestranse pana in acest moment sunt functionabile,leam incercat.Astept pareri si raspunsuri.Multumes :101 c!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 5
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• starrboy32

2

• Dr.L

1

Si cu ce incarci acumulatorii?

Cu telefonul , la priza?

Ca asa zisul dinam (care e de fapt alternator monofazic) nu prea face fata...trebuie sa redresezi tensiunea generata si sa o stabilizezi, iar pt incarcarea propriu zisa sant n integrate care fac asta.

Daca incarci acumulatorul direct,fara blocurile descrise mai sus, obti un explodomobil.

O metoda numai potrivita e sa incarci accu la priza si sa-i folosesti dupa nevoi.

Becurile sant de ...V, tensiunea pe accu e de 4,2V incarcat , 3,7V nominal si are voie sa se descarce pana la 2,8V.

Link spre comentariu
Vizitator tyc

Accu de telefon necesita circuite speciale pt incarcare si descarcare...pune accu NiMH pana la tensiunea dorita .La accu pe Li ,trebuie circuit de incarcare de precizie , la descarcare circuit UVLO si circuit de presemnalizare pt intrarea in functiune a circuitului UVLO.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont