criss Postat Septembrie 26, 2011 Partajează Postat Septembrie 26, 2011 Buna ziua, Am un vw polo 6N2 din 2001 si doresc sa ii pun alarma. Inchiderea centrala este cea originala pe aer + are in fata geamuri electrice + trapa electica, pe toate acestea doresc sa le controlez din telecomanda.(MAAT 679 iKey).Dar problema reprezinta conexiunile la aceste echipamente:Inchidere centrala:(le conectez la una dintre usi ... sa vad unde am spatiu pt a amplasa alarma)pinul 4(Alb/verde) din mufa cu 18 pini => Deschis.pinul 7(alb/galben ) din mufa cu 18 pini => Inchis.Ambele comuta pe +.central lock.zipGeamurile electice:Pe fata am doar geamuri electice, dar dupa schema sunt simple, adica sunt conectate direct la intrerupator fara nici un modul de limitare.Totusi ceva are, la geamul din stanga cand il duc la maxim de cursa aud un tacait inafara opririi motorului(ca un releu) iar la geamul din dreapta cand il duc sus si mentin apasat butonul geamul coboara pana la jumatate si ramane acolo pana nu pun din nou contactul(testul l-am facut cu contactul luat si pana ce nu deschid vreo usa pot controla geamurile).Dupa lasarea butonului desi l-am tinut mai mult/mai putin si geamurile nu sunt inchise nu se inchid, se deplaseaza doar pana ce tin butonul apasat.windows lift.zipIn momentul ce incui usile si daca mentin mai mult timp cheia rasucita, geamurile/trapa se inchid respectiv se deschid daca deschid usile, aceste functii sunt comandate din intrerupatorul F59/F114?(vezi schema inchiderii centrale)In interior pe usa din dreapta mai am 2 butoane cu care inchid/deschid din intrerior usile, dar acestea sunt separate de intrerupatorul de la butuc deoarece daca tin apasat mai mult timp nu controleaza geamurile, dar in schema nu regasesc aceste butoane.Va rog sa ma ajutati sa clarific problema.Multumesc anticipat Link spre comentariu
AV1000 Postat Septembrie 26, 2011 Partajează Postat Septembrie 26, 2011 Daca inchizi usa se taie si alimentarea butoanelor de urcat /coborit geamul din interior. Alarma ta trebui sa aibe un canal auxiliar pt ridicat geamuri (sigur are ) vezi pe ce actioneaza +/- apoi vezi ce semnal ai atunci cind bagi cheia in yala si ti mai mult pe inchis si ridica geamul +/-, si te legi cu alarma de firul respectiv. Spor la treaba. Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 26, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 26, 2011 cum deschid usa deja nu am alimentare la butoanele din interior.de la yala nu pot comanda doar geamurile si inchiderea trapei.problema cu comutatorul de la yala de cateori in actionez actioneaza si compresorul. adica daca usa este inchisa si vreau sa inchid geamurile sucind cheia actionez compresorul, ea nu 'stie' daca este inchis usa sau deschisa si il inchide din nou.eu caut o modalitate de a actiona separat. Link spre comentariu
LARY Postat Septembrie 26, 2011 Partajează Postat Septembrie 26, 2011 Salut, ai mari pretenti da se poate face. Daca nu te bazezi pe tine nu te baga sa o montezi, da daca ai de gand sa apelezi la un specialist si esti din bucuresti sigur vei gasi pe cineva care sa te ajute.Eu sunt disponibil Link spre comentariu
AV1000 Postat Septembrie 27, 2011 Partajează Postat Septembrie 27, 2011 daca e prea complicat atunci cumpara un modul de ridicat geamuri cu 2 canale trece firul care ridica geamurl prin aacesta , leaga comanda lui la alarma si rezolvi .Are si protectie la supracurent si cred ca e mai simplu dceit sa cauti ce vrei u in electrica masini. Link spre comentariu
criss Postat Septembrie 27, 2011 Autor Partajează Postat Septembrie 27, 2011 Nu consider pretenti, deoarece se poate rezolva simplu: Actionez releul J51, care alimenteaza geamurile si pun doua relee duble pt ridicarea/coborarea geamurilor. Dar de schema trapei inca nu am dat, acolo cred ca are un potentiometru sau un intrerupator cu rezistente pe ea care ajusteaza deschiderea trapei.doar spatele trapei am nevoie sa-l ridice si nu doresc sa deschida complet trapa. Sunt doar interesat de conexiunile originale ale inchiderii centrale/geamurilor/trapei!Cum comunica una cu alta. Nu cred ca foloseste CANbusul deoarece in autoturismele lowcost nu a existat diagnosticarea acestor echipamente cu calculatorul. Doresc sa evit utilizarea inchiderii centrale pt a comanda geamurile pt a nu solicita tubulatura/compresorul + multa lume se plange de problemele aparute la compresor si pe la noi se cere o mica avere la dezmembrari pt intreg modulul de comanda, iar eu doresc sa ii prelumgesc viata. Link spre comentariu
Vizitator dflorescu Postat Noiembrie 13, 2011 Partajează Postat Noiembrie 13, 2011 Pentru incuierea/descuierea usilor, te poti lega la butonul acela de pe usa soferului, care incuie/descuie usile. Te poti lega si de la Yala, cu deosebirea ca daca esti in masina si daca comanda de incuiere a masinii s-a facut prin yala (prin alarma sau rotind cheia pe exterior), nu mai poti descuia usile din interior actionand acel buton; va trebui sa o deschizi tot din yala. Cu alte cuvinte poti incuia hotul in masina (poate iesi pe geamurile din spate daca se prinde.......).Tot yala mai scoate niste tensiuni atunci cand rotesti in plus de cheie pentru a comanda deschiderea simultana a geamurilor sau inchiderea lor (cand deschizi sau incui masina si rotesti mai mult de cheie). Trebuie gasit firul care da semnal de incuiere spre modului de inchidere centralizata iar alarma trebuie sa-ti dea un semnal de cel putin 20 secunde pentru a ridica toate geamurile. Vei folosi de la alarma iesirea secundara.Daca-ti este greu sa gasesti firele din usa, le poti depista la modulul de deschidere centralizata care se afla in portbagaj, in partea dreapta, sub cutia de prim ajutor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum