Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

boxe home made

Vizitator komAk

Postări Recomandate

Salut.Sunt incepator (am habar ce-i ala condensator, rezistenta etc.) in aceasta arta (dupa cum banuiesc ca se deducea si din forumul in care am postat). Ideea e urmatoarea: mi s-a pus pata sa-mi fac boxe, dar nu stiu exact de unde sa incep. Fratele meu si-a facut boxe + statie 100% singur (nu a cumparat kituri sau alte chestii de genul). Stiu ca primu sfat ar fi sa-l intreb pe el, dar nu e chiar genul care sa dea lectii si sa invete pe cineva, sa explice, iar eu chiar vreau sa invat si sa inteleg. As vrea sa-mi explicati principiile: rolul statiei si cum functioneaza, boxele, necesitati, ce sunt, ce rol au filtrele si daca imi trebuiesc. In principiu as vrea sa-mi fac pe 3 canale (subwoofer+twittere si medii in aceeasi incinta - daca se poate asa, ca nu stiu, dar nu vreau twittere separate). Am vazut pe alte forumuri ca se intreaba pentru ce sunt boxele si o sa raspund la aceasta intrebare pentru va scuti de intrebari de rutina. Boxele le vreau pentru acasa, pentru camera mea mai exact, dar sa fie bune si pentru un party mai marisor asa si pentru un party si mai marisor ca o se le iau si la facultate :d. Nu vreau ceva suficient, vreau ceva putin peste "bun". Daca mi-ati explica si sub forma de lista asa si cati watti sunt buni pentru acasa/party si altele "locatii" ar fi recunoscator. Deocamdata atat.Mersi!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Marian

3

• iuli09

1

• wally_gatter

1

Ar fi cateva lucruri de punctat:

1-Imi este greu sa cred ca fratele tau ar fi atat de egoist incat sa nu te ajute nici macar pe tine, eu personal nu concep sa vina fratele meu cu ceva la mine si eu sa zic nu.