Vizitator monolite Postat Septembrie 21, 2011 Partajează Postat Septembrie 21, 2011 SalutareAm o problema... si anume : masina mea est un Seat Cordoba 2007 1.4 16v etc si am cumparat un casetofon JVC cu mufa ISO crezand ca e suficient sa cuplez mufa ISO a aparatului la mufa ISO a masinii... insa au aparut unele complicatii sa zic asa si anume : pe lagatura normala casetofonul nu functioneaza ( se aude doar un bazait scurt la punerea contactului - fara sa se aprinda display-ul ) ; am chemat un electrician care se pricepe care a legat pe firul de alimentare 12v firul care duce "tensiunea de alimentare continua - care aprinde display-il - sau ceva de genul daca am inteles eu bine ... si casetofonul acuma porneste la punerea contactului insa se reseteaza mereu la scoaterea cheii...(firul GALBEN + ROSU ) Problema e ca respectivul electrician a masurat si tensiunile la mufa ISO a masinii si a descoperit ceva ciudat "asa zice el " : pe firul de alimentare de 12v la punerea contactului am o tensiune de 14V .... iar pe firul galben "cel de alimentare al display-ului" o tensiune de 6,20v - ( FOARTE MICA - dupa cum mi sa zis...) Concluzia electricianului a fost ca nu intelege de ce am aceasta tensiune pe mufa si ca motivul ar fi un defect al instalatiei electrice a masinii !! Insa mie imi functioneaza totul OK ( clima , geamuri electrice , sigurantele nu sunt arse , bateria e noua si da 12.5V - masurat ... ) si masina e noua.... CARE SA FIE EXPLICATIA ? Risc ceva daca las casetofonul sa functioneze asa ? Link spre comentariu
Spitfire Postat Septembrie 21, 2011 Partajează Postat Septembrie 21, 2011 iar pe firul galben "cel de alimentare al display-ului" o tensiune de 0,620v - ( FOARTE MICA - dupa cum mi sa zis...) 0,62V, dupa valoare, pare a fi tensiunea la bornele unei diode cu siliciu... Link spre comentariu
Vizitator monolite Postat Septembrie 21, 2011 Partajează Postat Septembrie 21, 2011 iar pe firul galben "cel de alimentare al display-ului" o tensiune de 0,620v - ( FOARTE MICA - dupa cum mi sa zis...) 0,62V, dupa valoare, pare a fi tensiunea la bornele unei diode cu siliciu...am scris eu gresit tensiunea e de 6,20v CU CONTACTUL PUS SI FARA SCADE UNDEVA LA 2v (pe firul galben de la mufa de alimentare) :cry:fir Galben + 12V permanent (la baterie) - 6,2V cu contact pus si fara 2vfir Rosu + 12V dupa contact - 14V cu contact fir Negru -12V (Masa) - 11,78V astea au fost masuratorile mai exact la mufa ISO a masinii - si a masurat si inainte de mufa ISO si au fost aceleasi valori... Link spre comentariu
dan cod Postat Septembrie 22, 2011 Partajează Postat Septembrie 22, 2011 Spunetii sa lege ambele fire si rosu si galben la plusul permanent si va merge aparatul.Electricianul trebuia sa stie de unde vin firele la masina. Link spre comentariu
Vizitator monolite Postat Septembrie 22, 2011 Partajează Postat Septembrie 22, 2011 Spunetii sa lege ambele fire si rosu si galben la plusul permanent si va merge aparatul.Electricianul trebuia sa stie de unde vin firele la masina.pai is legate acuma rosu + galben si merge casetofonul..problema era cu tensiunea de 6V pe firul galben unde trebuia sa fie 12V permanent.... de la ce poate sa fie ? am precizat ca tot ce am electric pe masina ( geamuri , oglinzi , inchidere centralizata , clima ) functioneaza perfect iar respectivul electrician a spus ca ar fi o problema la instalatia electrica a masinii.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum