Vizitator August1n Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 Fiind primul meu post , tin sa salut pe toata lumea si sa urez de pe acum weekend placut.Dilema mea este in felul urmator.Sunt oarecum incepator in domeniul electronicii , asa ca m-am hotarat sa trec de la citit la practica si sa-mi achizitionez un multimetru pe langa letcon.Fiind la inceput nu caut ceva care sa faca si cartofi prajiti.Ce am gasit destul de avantajos(zic eu) ,este asta. Stiu ca este o pocnitoare ordinara de China :smt047 , dar vreau sa stiu daca-mi pot face treaba cu el , spre exemplu sa verific bobinele pentru continuitate intr-o sursa ATX , ca un exemplu scurt. O seara placuta Link spre comentariu
cristi71 Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 bine a-ti venit pe forum..vad ca sunteti din bucuresti, pe aleea castanilor linga big berceni gasiti la 30 de lei unele mult mai bune. Link spre comentariu
Spitfire Postat Septembrie 16, 2011 Partajează Postat Septembrie 16, 2011 Nu e deloc o pocnitoare DT830B-ul...am unul folosit intr-o perioada, destul de mult, din 1997 si pana azi a ramas valid, e rezistent si precis.Poate ar trebui totusi sa sacrificati un 40-50 lei pt. un Mastech, Uni-T, etc.Spor la cumparatura! Link spre comentariu
franzm Postat Septembrie 22, 2011 Partajează Postat Septembrie 22, 2011 Cam asa se comporta o pocnitoare: http://gossenmetrawatt.com/deutsch/seit ... imeter.htm Link spre comentariu