Ion_Bumbu Postat Decembrie 6, 2013 Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Sa`l folosesti sanatos!Bataia laterala , merita sa`ti bati capul cu ea daca te deranjeaza .Grig Link spre comentariu
mihaighe Postat Decembrie 6, 2013 Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Problema e ca fiecare piatra a celui nou, are bataie laterala de cc 1 mm, masurata ochiometric.Inca nu vreau sa incerc rectificarea laterala cu diamant.Cutia era intacta, nimic lovit, zgariat.Ceva idei?Flanse de strangere din metal la strung(nu ca alea de tabla ambutisata) si una din flanse sa aiba un umar care se sprijina pe rulment si astfel esti sigur ca piatra este perpendiculara pe ax.Au mai fost puse ceva poze pe aici pe forum. Link spre comentariu
radu cnc Postat Decembrie 6, 2013 Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Asa cum spune si mihaighe, si se mai pot si rectifica flansele actuale care sunt din tabla stantata.Si eu am doua la fel si sunt foarte multumit de ele, se incalzesc cam repede dar asta este. Link spre comentariu
DanuAL Postat Decembrie 6, 2013 Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Bucsile si flansele cu care vin echipate aceste polizoare, sunt dezastru. Incearca prima data sa refaci bucsile si poate scapa flansele de tabla. .... pana am scris si io' Link spre comentariu
alin 105 Postat Decembrie 6, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Da, intradevar, flansele is din tabla ambutisata, cam subtirele si si cu o geometrie cam aproximativa.Bucse nu exista, solutia fabricantului a fost sa faca un canal circular pe ax pe partea dinspre motor in care a bagat o siguranta.In aceasta siguranta se propteste flansa de tabla, care sta asezata cum se nimereste.O solutie de cacao.O sa fac niste flanse si niste bucse decente la strung. Link spre comentariu
radu cnc Postat Decembrie 6, 2013 Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Bucsele neaparat sa se reazeme pe inelul interior al rulmentului si sa se elimine siguranta. Link spre comentariu
gica70 Postat Decembrie 7, 2013 Partajează Postat Decembrie 7, 2013 Dupa eticheta nu arata a motor trifazat. Link spre comentariu
alin 105 Postat Decembrie 7, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 7, 2013 Si cine a afirmat ca ar fi trifazat? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Decembrie 7, 2013 Partajează Postat Decembrie 7, 2013 A meu nu mai are etichetă.....Da' mere!Grig Link spre comentariu
gica70 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Pt. Alin105 "1.Am un motor trifazic, care pana acuma era legat sa functioneze in reteaua monofazica casnica" N-ai scris tu asta? sau iar " da, se pare ca neuronii mei is copti"! . Link spre comentariu
alin 105 Postat Decembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Pt. Alin105 "1.Am un motor trifazic, care pana acuma era legat sa functioneze in reteaua monofazica casnica" N-ai scris tu asta? sau iar " da, se pare ca neuronii mei is copti"! . Prietene, am inteles cu greu (trebuie sa recunosc , fii-re-ar ea al dracu` de batranetze grea!)ca tu mi-ai raspuns la un post de pe prima pagina, noi restul fiind undeva pe la pagina ....8 (!!!) si doar vreo 2 ani jumate mai tarziu-postul cu motorul ala fiind din 18 martie 2011.... Vorba aia mai bine mai tarziu decat niciodata! Intelesesem ca participi la discutia cu polizorul, unde ne dam cu parerea despre domnia sa! Hai ca am rezolvat-o cu motorul ala, da-l naibii ca de atunci a mai taiat niste sute de metrii de material!Zi si tu ceva de polizor sau macar de automatizarea aia !Sau despre orice vrei tu, dar da-mi o referire, nu ma lua ca din oala... icon_jook Link spre comentariu
alin 105 Postat Decembrie 8, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 8, 2013 @Ion_Bumbu.Polizorul ala arata ca din recuzita unui film SF!un fel de Hardcore din lumea atelierelor!Imi place, intrebarea este daca e facut de tine, sau e unul comercial cu tunning? Link spre comentariu
gica70 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Maaaare dreptate ai..am vazut si eu ca-s in urma rau..cu toatele!Desigur daca imi vine vre-o idee am sa te-ajut! Link spre comentariu
mihaighe Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Zi si tu ceva de polizorPolizorul este ok dar eu as schimba rulmenti la el ca mai tatziu o sa-mi dai dreptate.Capecele la motor sant subtiri,rulmenti prosti si cand incep sa faca joc deja ai joc si in locasul de fixare din capac. Link spre comentariu
gica70 Postat Decembrie 8, 2013 Partajează Postat Decembrie 8, 2013 Mi-amintesc ca pe vremuri cand lucram la un atelier de reparatii motoare se scoteau capacele si se facea cu dornul multe puncte tocmai pentru a lua jocul dintre caseta si camasa exterioara a rulmentului. Atunci cand jocul era f. mare, se lua pe strung si se marea diametrul casetei in asa fel incat se presa dupa aceea un inel cu diametrul exterior egal cu cel nou al casetei si pe interior avea diametrul rulmentului; rar era un asemenea meserias strungar care reusea operatia. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum