Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Grota mea


alin 105

Postări Recomandate

Problema e ca fiecare piatra a celui nou, are bataie laterala de cc 1 mm, masurata ochiometric.Inca nu vreau sa incerc rectificarea laterala cu diamant.Cutia era intacta, nimic lovit, zgariat.Ceva idei?

Flanse de strangere din metal la strung(nu ca alea de tabla ambutisata) si una din flanse sa aiba un umar care se sprijina pe rulment si astfel esti sigur ca piatra este perpendiculara pe ax.Au mai fost puse ceva poze pe aici pe forum.
Link spre comentariu

Asa cum spune si mihaighe, si se mai pot si rectifica flansele actuale care sunt din tabla stantata.Si eu am doua la fel si sunt foarte multumit de ele, se incalzesc cam repede dar asta este.

post-45737-139829720084_thumb.jpg

post-45737-139829720092_thumb.jpg

post-45737-139829720099_thumb.jpg

post-45737-139829720107_thumb.jpg

post-45737-139829720115_thumb.jpg

Link spre comentariu

Da, intradevar, flansele is din tabla ambutisata, cam subtirele si si cu o geometrie cam aproximativa.Bucse nu exista, solutia fabricantului a fost sa faca un canal circular pe ax pe partea dinspre motor in care a bagat o siguranta.In aceasta siguranta se propteste flansa de tabla, care sta asezata cum se nimereste.O solutie de cacao.O sa fac niste flanse si niste bucse decente la strung.

Link spre comentariu

Pt. Alin105

"1.Am un motor trifazic, care pana acuma era legat sa functioneze in reteaua monofazica casnica"

N-ai scris tu asta? sau iar " da, se pare ca neuronii mei is copti"! :nebunrau: .

Link spre comentariu

Pt. Alin105

"1.Am un motor trifazic, care pana acuma era legat sa functioneze in reteaua monofazica casnica"

N-ai scris tu asta? sau iar " da, se pare ca neuronii mei is copti"! :nebunrau: .

Prietene, am inteles cu greu (trebuie sa recunosc , fii-re-ar ea al dracu` de batranetze grea!)ca tu mi-ai raspuns la un post de pe prima pagina, noi restul fiind undeva pe la pagina ....8 (!!!) si doar vreo 2 ani jumate mai tarziu-postul cu motorul ala fiind din 18 martie 2011.... :nas: Vorba aia mai bine mai tarziu decat niciodata!

Intelesesem ca participi la discutia cu polizorul, unde ne dam cu parerea despre domnia sa!

Hai ca am rezolvat-o cu motorul ala, da-l naibii ca de atunci a mai taiat niste sute de metrii de material!Zi si tu ceva de polizor sau macar de automatizarea aia !Sau despre orice vrei tu, dar da-mi o referire, nu ma lua ca din oala... icon_jook

Link spre comentariu

@Ion_Bumbu.Polizorul ala arata ca din recuzita unui film SF!un fel de Hardcore din lumea atelierelor!Imi place, intrebarea este daca e facut de tine, sau e unul comercial cu tunning?

Link spre comentariu

Zi si tu ceva de polizor

Polizorul este ok dar eu as schimba rulmenti la el ca mai tatziu o sa-mi dai dreptate.Capecele la motor sant subtiri,rulmenti prosti si cand incep sa faca joc deja ai joc si in locasul de fixare din capac.
Link spre comentariu

Mi-amintesc ca pe vremuri cand lucram la un atelier de reparatii motoare se scoteau capacele si se facea cu dornul multe puncte tocmai pentru a lua jocul dintre caseta si camasa exterioara a rulmentului. Atunci cand jocul era f. mare, se lua pe strung si se marea diametrul casetei in asa fel incat se presa dupa aceea un inel cu diametrul exterior egal cu cel nou al casetei si pe interior avea diametrul rulmentului; rar era un asemenea meserias strungar care reusea operatia.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări