Vizitator aurel1 Postat Noiembrie 13, 2013 Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 simplu:verde si albastru alimentare motor cu inpuls de 2--3 sec 12vdaca schimbi polaritatea schimbi sensucelelalte3 fire sunt un intrerupatornegru comun maro susalb jos Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 Asa am facut dar se intampla urmatoarea chestie ciudata:la alimentarea chiar si scurta, tija se deplaseaza spre o directie si ajunsa in capat tremura si baraie ca si cand ar fi un electromagnet din ala pt pompa de acvariu...Pozitia tijei nu e stabila si revine de obicei pana la o pozitie de mijloc.... E clar ca prin simpla alimentare cu +/- la firele verde si albastru nu rezolv problema.Ce trebe sa-i fac?merci Link spre comentariu
Vizitator aurel1 Postat Noiembrie 13, 2013 Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 nu ai ce face asa sunt facutepentru ce ati trebuie cred ca poti folosi mot de reglaj far cu tot cu buton de reglaj, e mult mai precisgasesti pe golf4 sau alte modele Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 Pai cum functioneaza intro usa de masina?Stiu ca la anumite modele de masina, astea scot si baga tija aia de blocare usa si au niste miscari foarte clare si precise, cu pozitii maxim deschis si maxim inchis stabile.Exact ca in aplicatia mea. Link spre comentariu
Vizitator aurel1 Postat Noiembrie 13, 2013 Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 la anumite modele asa ece ai tu e lowcost incearca sa alimentezi cu o tensiune mai mica scuze dar inrerupatoru din interior nu e de capet de cursa Link spre comentariu
radu cnc Postat Noiembrie 13, 2013 Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 La actuatoarele de usi este o placa electronica care citeste curentul de pe motor si cand curentul ajunge la o anumita valoare presetata, decupleaza alimentarea. Nu vei avea o miscare "tremurata ", ci una precisa si ferma. Link spre comentariu
DanuAL Postat Noiembrie 13, 2013 Partajează Postat Noiembrie 13, 2013 @aurel1 nu exista low cost si face doar jumatate de drum sau variante mai scumpe si impinge butonu afara din usa! Alin i-a legatura cu un electrician auto si te lamureste ala. Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 14, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 14, 2013 Colegul aurel1 mi-a donat 2 actuatoare de faruri (niste solenoizi mai precis) iar maine curierul mi le livreaza (multumesc Aurel!).In paralel am comandat si modulul de comanda dedicat pt actuatoare.Acuma voi avea 2 variante din ce sa aleg.Sunt foarte presat cu timpul si am nevoie urgent ca masinaria sa inceapa sa lucreze. Revin cu info... Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 22, 2013 Au sosit componenetele penumatice: piston (diametru 40 , cursa utila 320 mm), distribuitor electropneumatic cu 1 bobina, racorduri, furtun, fitinguri.Am primit de la Aurel 2 solenoizi de faruri xenon, functioneaza foarte simplu si eficient, iar un coleg de pe un alt forum mi-a trimis inca 5 actuatoare de faruri si climatizare....materiale sant, trebuie sa le pun cap la cap.Mai sunt si actuatoarele de portiera .M-am jucat un pic cu pistonul, am facut un montaj de proba, merge frumos.Intre timp am schimbat proiectul inca de 2 ori....initial gandisem ca acei cilindri -actuatoari sa opreasca prin forta bruta cursa pistonului la cursa dorita de mine.Dupa acea mi-am dat seama ca pot sa fac totul mult mai simplu, cu 3 contacte limitatoare de cursa.La inchiderea circuitului electric, pistonul se extinde pana la limitator, moment in care circuitul se deschide iar pistonul revine in pozitia inchis. Practic trebuie sa fac un montaj de 3 perechi de buton push cu revenire+limitator de cursa, fiecare pereche functionand independent de celelalte doua, toate comandand acealasi distribuitor pneumatic.Stiu ca trebuie sa folosesc niste relee, dar sunt nitel in ceatza.....ceva idei de montaj? Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 24, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 24, 2013 Schema eelctrica e stupid de simpla, insa cum mintea mea e presetata pe rumegus si shpan , imi ia mult timp sa gandesc in fire si butoane.... bobina se leaga permanent la o borna cu nul iar la cealalata borna primeste faza prin 2, 3 sau 100 de circuite separate, fiecare insemnand 2 contacte inseriate, unul normal inchis (limitator cursa) iar celalat normal deschis ( buton comanda).limitatoarele se pun la cursa dorita si butonul de comanda declanseaza cursa dorita Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2013 Cum D-zo se desface butonul asta ca sa il pot monta pe un panou de comanda?degeaba am desurubat capacul de sus, forma de ciuperca a partii superioare nu permite montarea intro gaura de diametrul ala mai mic,acolo unde exista o piulita dedicata pt fixarea pe panou...capacelul de sus are doar rol estetic, fixarea se face cu piulita care se vede in partea dinspre coprul butonului.Am bagat doua tije in fundu` butonului, in cele doua gauri rotunde, in speranta ca vor debloca ceva cleme...nici vorba de asa ceva. Link spre comentariu
mihaighe Postat Noiembrie 30, 2013 Partajează Postat Noiembrie 30, 2013 Bagi o surubelnita in gaura aia de langa partea cu galben si faci paghie spre corpul butonului in sensul ca apesi pe maner din afara spre buton si atunci iese partea filetata. Link spre comentariu
mihaighe Postat Noiembrie 30, 2013 Partajează Postat Noiembrie 30, 2013 Din ce vad in poze pe partea galbena scrie PUSH deci trebuie sa apesi pe ea si iese capul la buton,sau cand nu poti sa apesi ca sant butoanele unele langa altele faci treaba cu parghia. Link spre comentariu
alin 105 Postat Noiembrie 30, 2013 Autor Partajează Postat Noiembrie 30, 2013 Multumesc, da, se pare ca neuronii mei is copti.Este o parghie pe care scrie push. Link spre comentariu
alin 105 Postat Decembrie 6, 2013 Autor Partajează Postat Decembrie 6, 2013 Am finalizat automatizarea descrisa anterior, o sa pun poze cand o sa am vreme.E deja bagata la productie, functioneaza zilnic cateva ore, e loc de imbunatatiri, e nevoie de reglaje de finete.Important e ca lucreaza. Intre timp, jucarii noi in grota.Un polizor de 370 W, pietre de 200 , Stern.Porneste frumos si repede,nu se compara cu cel de 150 de w care il am deja si care va fi alocat pt treburi marunte, cu pietre de granulatie mica. Problema e ca fiecare piatra a celui nou, are bataie laterala de cc 1 mm, masurata ochiometric.Inca nu vreau sa incerc rectificarea laterala cu diamant.Cutia era intacta, nimic lovit, zgariat.Ceva idei? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum