Vizitator tau_xxx Postat Septembrie 7, 2011 Partajează Postat Septembrie 7, 2011 Salutare tuturor, Sunt programator de ceva vreme si m-am gandit sa invat si putin embedded. Dupa cateva zile de documentatie, am zis ca prima placa sa fie un PICKit 2, are un pret accesibil si am inteles ca ar fi bunicica pt un incepator, desi prima data ma gandeam la un Atmel sau chiar o solutie gen NerdKits (mi se pare scumpa pt inceput). Cum majoritatea firmelor de pe la noi lucreaza cu Microchip, am zis sa raman la PIC-uri. Voiam sa va cer parerea cu privire la acest kit, deoarece am inteles ca ar fi urmatoarele probleme: 1. Un prieten mi-a spus ca: "Daca programatorul e extern (pickit2) trebuie sa construiesti tu o aplicatie electronica in care se va monta microcontrolerul, apoi, vei conecta programatorul la acea aplicatie care va fi programata.Bineinteles, va trebui ca acea aplicatie sa aiba mufa de conectare la programator.Deci munca in plus la constructia acelei aplicatii, care implica si cunostinte de electronica." Care nu stiu cat e de adevarat, dar nu ma tenteaza crearea acestei aplicatii pt inceput. 2. Am inteles ca ar fi limitat de memorie, deci pentru ceva "serios" trebuie lucrat in ASM. Desi am lucrat cu ea putin in trecut, nu ma incanta deloc programarea ASM, prefer C. Dar din cate am vazut in pdf-urile de pe site-ul Microchip sau tutorialele de pe net, exemplele doar sunt in ASM, ceea ce ar fi un mare minus pt mine. Sunt deschis si la alte kit-uri, bugetul ar fi cam 300ron maxim. As prefera ceva cu multa documentatie, deoarece o iau de la zero. Astept sfaturi si pareri, mersi anticipat. Link spre comentariu
yo9hnf Postat Septembrie 7, 2011 Partajează Postat Septembrie 7, 2011 Salut ! Ce firme folosesc PICuri ?-Cea mai ieftina platforma este MSP430 - Texas Instruments-Urmatoarea platforma ieftina este STM8 - ST-Sangrino si Arduino...si fratii lui-Placa de dezvoltare EVB 4.3 Link spre comentariu