Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

FOTO-VIDEO

Vizitator graismaster1

Postări Recomandate

Vizitator graismaster1

Sunt incepator si as dori un aparat de fotografiat ca la incepoot pret minim calitate buna, si un video pentru nunti, Cine ma poate ajuta sami aleg asha echipamente!?MSM

Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 4
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• c_anicai

2

• stefanev

1

• iora

1

Top autori în acest subiect

eu folosesc un aparat foto canon 400d si camera video mica hdv canon hv30e, pe ansamblu privind calitatea sunt ok, la foto mai trebuie un flash suplimentar si la video o lampa cu autonomie o ora doua cu baterie de rezerva, camera video si foto trebuie neaparat sa aibe baterie de rezerva daca ai intentie sa le folosesti la evenimente tip nunta. Un trepied bunisor e deasemenea necesar.

Link spre comentariu