Vizitator gotea Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 Pe motoare nu'i trecut ... curentul (eticheta) ?nu reusesc sa masor amperi nu stiu cum sa setez aparatul are 4 gauri dedesupt aparatu si nu stiu in care sa bag firele rosu si negru am asa deasupra lor scris mA COM Vhz si mai ietse una care nu are nimik deasupra cum conectez firele la ap de masura Link spre comentariu
costinium6 Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 mai poti daca ai laindemana diode de peste 20amperi sa legi cate doua in antiparalel inseriate cu motoarele mai pica cate un volt pe ele... daca tot se ridica mai adaogi in serie inca cate doua diode antiparalel... solutii sunt multe tre doar sa aplici de proba pana la optimizare! daca lucrezi cum am zis doar la inseriere pe motoare nu ai ce sa strici! Link spre comentariu
Vizitator gotea Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 poti de ex sa inseriezi fiecare motor cu cate un bec auto de peste 50w, faci sa si beculeasca la pornire da da asta nu ar insemna sa descarce mai repede bateria si asa dupa 40 min ii obosita eu ce as vrea sa ii reduca socul la pornire in rest e k socul e si in fata si in spate cand manevrez masina Link spre comentariu
costinium6 Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 becurile iau socul nu consuma bateria, chiar iti salveaza din ea! orice inseriere in electronica inseamna o reducere a curentului! daca alegi varianta diodelor antiparalel inseriate vei obtine o autonomie si mai mare avand in vedere caderea de tensiune fata de intensitate in cazul becurilor! ambele variante iti protejaza bateria si releele ! Link spre comentariu
cristian_draghiescu Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 nu reusesc sa masor amperi nu stiu cum sa setez aparatul are 4 gauri dedesupt aparatu si nu stiu in care sa bag firele rosu si negru am asa deasupra lor scris mA COM Vhz si mai ietse una care nu are nimik deasupra cum conectez firele la ap de masuraDeci este clar că domnul gotea nu are tangenţă cu electronica sau cu electricitatea. În acest caz, cred că trebuie să apeleze la serviciile cuiva priceput, care desigur că va găsi şi cea mai bună metodă de rezolvare a problemei. Link spre comentariu
Vizitator gotea Postat August 25, 2011 Partajează Postat August 25, 2011 nu reusesc sa masor amperi nu stiu cum sa setez aparatul are 4 gauri dedesupt aparatu si nu stiu in care sa bag firele rosu si negru am asa deasupra lor scris mA COM Vhz si mai ietse una care nu are nimik deasupra cum conectez firele la ap de masuraDeci este clar că domnul gotea nu are tangenţă cu electronica sau cu electricitatea. În acest caz, cred că trebuie să apeleze la serviciile cuiva priceput, care desigur că va găsi şi cea mai bună metodă de rezolvare a problemei.daca aveam tangenta cu electricitatea nu apelam la voi dar multumesc oricum pt sfaturi tuturor Link spre comentariu
gica70 Postat Septembrie 1, 2011 Partajează Postat Septembrie 1, 2011 "daca aveam tangenta cu electricitatea nu apelam la voi dar multumesc oricum pt sfaturi tuturor"Dl. Gotea, nu trebuie sa te superi; ar insemna ca noi toti, cei care mai avem ceva tangente le stim pe toate; ne ajutam si noi unu' pe altu' dar "abecedarul" trebuie invatat, altfel nu ne putem intelege..sanatate . Link spre comentariu
MatyC Postat Septembrie 3, 2011 Partajează Postat Septembrie 3, 2011 nu reusesc sa masor amperi nu stiu cum sa setez aparatul are 4 gauri dedesupt aparatu si nu stiu in care sa bag firele rosu si negru am asa deasupra lor scris mA COM Vhz si mai ietse una care nu are nimik deasupra cum conectez firele la ap de masuraDeci este clar că domnul gotea nu are tangenţă cu electronica sau cu electricitatea. În acest caz, cred că trebuie să apeleze la serviciile cuiva priceput, care desigur că va găsi şi cea mai bună metodă de rezolvare a problemei.Da, si? Omul a postat in sectiunea corecta, e clar ca electronica e departe de el, dar nu trebuie luat peste picior. Solutia este prea complicata pentru el.@gotea: Masina este cu doua motare in paralel, doua baterii insumand 12V, un contact banal la pedala care au comun o cutie. Parca vad ca in cutie sunt 2 relee banale (are comanda pt inapoi). Idea mea este sa cautati prin magazinele de acolo un regulator de viteza, DC motor speed controler, va trebui inlocuit contactul de la pedala cu un potentiometru cu rol de acceleratie. Eu cam asa vad rezolvata problema si dupa cum vezi nu e chiar simpla si ieftina.Legat de aparatul de masura. COM vine de la COMMON, este borna comuna pentru masuratori. mA este borna pentru cazul cand se masoare intensitati sub 200mA (depinde de aparat). Vhz este borna pt masurat tensiuni electrice Volti sau frecvente ale semnalului hz de la Hertz. Ar trebui sa mai ai o borna cu 20A pentru curenti mari de pana la 20Amperi. Pentru masurat rezistente, ohmi, ar trebui sa fie tot la borna Vhz. Culorile cablurilor sunt optionale si de regula cablul negru este la COM iar cel rosu la celelalte borne in functie de ce parametru masori. Link spre comentariu
Vizitator Postat Septembrie 3, 2011 Partajează Postat Septembrie 3, 2011 Nu stiu de ce nu i-a sugerat cineva sa lege motorasele in serie(+bat. la +mot1,-mot1 legat cu +mot2 ,-mot2legat la - bat)astfel incit cind se alimenteaza motorasele sa aiba acelasi sens.Asa am legat la o masinuta cu aceeasi problema(intradevar viteza e mai mica). Link spre comentariu
gica70 Postat Septembrie 4, 2011 Partajează Postat Septembrie 4, 2011 Nu se leaga motorasele in serie; nu se incarca in mod egal.. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum