Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

compresor saviem


philips

Postări Recomandate

momentan turatia compresorului este de 1940 rpm. la camion merge cu 2000-2500. de la ce provine acest compresor ECR 350 ?

Sigur atinge si 4000r/m cand motorul e turat, dar la turatia asta nu tine mult. Pe vremuri cand tatal meu vopsea dacii si le invarteam cam pe la 2000 sa scoata debit, le schimbam la cate-va luni ca erau gata...
Link spre comentariu

Cred ca se duc cuzinetii de la ambielaj. Insa exista posibilitatea sa cumperi de la Metrom ambielaj pe rulmenti cu ace si nu o sa mai fie nici o problema de uzura. Metromul fabrica si compresoare industriale care sunt identice cu cele auto doar cu modificarile de rigoare pentru a functiona fara circuit dedicat de ungere.

Link spre comentariu

Nu se duc cuzinetii ca astia se scalda in ulei permanent. Prin invartire peste 1500r/m se compresorul incalzeste foarte tare si duce bineanteles compresia. Cand era montat pe motorul de Savien, se mai racea de la paletele ventilatorului si de la curentul de aer creat de mersul masinii, aici STA!

Link spre comentariu

Felicitari, merge foarte bine. Insa ma tem ca turatia este un pic cam mare pentru o functionare continua. Monteaza-i o fulie mai mica la motor, cred ca-i mai usor de gasit decat una mai mare la compresor. Daca-l folosesti doar ocazional, este OK si asa.

Link spre comentariu

Am schimbat compresorul de saviem cu unul de raba si am obtinut o performanta si mai buna, umple butelia la 6 atmosfere in 50 sec, cu toate ca fulia compresorului de raba este mai mare ca cea de saviem. Compresorul de raba se incalzeste mai tare , e vreo problema?

Link spre comentariu

Ai putea sa-i pui un ventilator,sa-l raceascaVazusem la un compresor industrial,ca fulia de pe compresor avea dublu rol: fulie si ventilator. Fiind destul de mare,nervurile nu veneau drept,ci intr-un unghi,asemanator cu palele unui ventilator

Link spre comentariu

aici este pompa de raba, montata pe aceeasi butelie cu acelasi motor, doar ca fulia pompei este dubla ca a motorului

Observ ca ai adaugat acea teava pt aerisirea carterului;incearca sa gauresti si capacul cuzinetului de la biela si il poti folosi mult timp fara indoiala ca se va gripa cuzinetul.Gaura este desenata cu rosu;se gaureste inclusiv cuzinetul,astfel ca prin rotatia arborelui,uleiul sa ajunga direct pe arbore.(procedura este de la un motor in 2 cilindri/4 timpi rusesc cu cuzineti la biele)

post-18727-13982932015_thumb.jpg

Link spre comentariu

aici este pompa de raba, montata pe aceeasi butelie cu acelasi motor, doar ca fulia pompei este dubla ca a motorului

Turatia e buna, trebuie filtru de aer pe partea de admisie a compresorului. Altfel primele piese afectate vor fi supapele care vor incepe sa aiba randament tot mai mic. La compresoarele astea cu cat supapele fac zgomot mai urat cu atat inseamna ca merg mai perfect (vreau sa spun ca inchid perfect)...
Link spre comentariu

si unde pot gasi un filtru pentru admise? nu ai tu sa-mi vinzi unu sau doua?

Carcasa filtrului+filtrul de Dacie e foarte bun si gratis. Fa-i si gaura, un fi 5 e suficient, in cuzinet si capac asa cum zicea colegul nostru (important ->vezi sa le gauresti a.i. gaurile sa coincida dupa montare).In rest, spor la folosit!
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări