Vizitator robert67 Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Am un motor masina de spalat automatica(rotorsi stator bobinat) cu tahogenerator. Placa de comanda are un CI tip TDA 1085c.statorul este conectat intre A2(triac) si faza.doresc sa aflu daca se poate cum pot conecta rotorul in functie de tensiunea de comanda (40v,90v.110.) multumesc foarte mult. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Am un motor masina de spalat automatica(rotorsi stator bobinat) cu tahogenerator. Placa de comanda are un CI tip TDA 1085c.statorul este conectat intre A2(triac) si faza.doresc sa aflu daca se poate cum pot conecta rotorul in functie de tensiunea de comanda (40v,90v.110.) multumesc foarte mult.Comanda electronica a motorului este proiectata sa moduleze turatia motorului in functie de sarcina,nu in trepte.Daca in cuva de spalat ai pus 3kg de haine,ca motorul sa atinga de exemplu 200rpm(regim de spalare)este nevoie de aprx.67v;la 5kg incarcare este nevoie de 88v ca turatia sa se mentina tot la 200rpm.Electronica de comanda a fost proiectata pentru aceasta aplicatie...apropo la ce vrei sa folosesti motorul? Link spre comentariu
Vizitator robert67 Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Am un motor masina de spalat automatica(rotorsi stator bobinat) cu tahogenerator. Placa de comanda are un CI tip TDA 1085c.statorul este conectat intre A2(triac) si faza.doresc sa aflu daca se poate cum pot conecta rotorul in functie de tensiunea de comanda (40v,90v.110.) multumesc foarte mult.Comanda electronica a motorului este proiectata sa moduleze turatia motorului in functie de sarcina,nu in trepte.Daca in cuva de spalat ai pus 3kg de haine,ca motorul sa atinga de exemplu 200rpm(regim de spalare)este nevoie de aprx.67v;la 5kg incarcare este nevoie de 88v ca turatia sa se mentina tot la 200rpm.Electronica de comanda a fost proiectata pentru aceasta aplicatie...apropo la ce vrei sa folosesti motorul? Am primit motorul de la un prieten.Demontase masina (plus taiat toate firele).conform schemei am descoperit ceea ce ti-am descris.dorec sa-l folosesc la turatie mica (in regim de spalare, pe un singur sens)eventual pentru un polizor.nu stiu sa conectez rotorul.m-a poti ajuta dupa cum am inteles? este o mare placere sa m-a poate ajuta cineva. Link spre comentariu
Vizitator Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Pentru ce vrei mai bine cauti(la fier vechi)un motor de masina de spalat asincron de la cele romanesti si ai rezolvat problema.Crede-ma ca nu merita efortul sa il adaptezi pe cel care il ai.Pe placa electronica mai vin o sumedenie de informatii:ca nivel apa,temperatura,usa inchisa/deschisa si altele;daca nu stii exact ce sa faci o sa fii dezamagit la urma. Link spre comentariu
Vizitator robert67 Postat August 21, 2011 Partajează Postat August 21, 2011 Pentru ce vrei mai bine cauti(la fier vechi)un motor de masina de spalat asincron de la cele romanesti si ai rezolvat problema.Crede-ma ca nu merita efortul sa il adaptezi pe cel care il ai.Pe placa electronica mai vin o sumedenie de informatii:ca nivel apa,temperatura,usa inchisa/deschisa si altele;daca nu stii exact ce sa faci o sa fii dezamagit la urma. motorul este typ 20580.051 -220/240-50hz.Nr. de rotii 600/14000rpm.cum am descoperit motorul are patru fire conectate la o mufa. statorul este conectat cum am spus mai devreme.tahogeneratorul este conectat intre pin8 si pinul 12(tda1085c).pot gasi osolutie sa conectez rotorul?,sau trebuie conform schemei (http://onsemi.com sa leg statorul in serie cu rotorul).in acest caz ce performante pot avea? multumesc pentru intelegere nivel apa, temperatura, usa inchisa sunt formate din speed/ramp,selector,resistive,network Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum