Vizitator opc0de Postat August 20, 2011 Partajează Postat August 20, 2011 Salut sunt incepator in domeniul electronicii problema este in felul urmator am scos dintr-un telefon vechi o rotita de formeaza numaru. Are 3 fire am masurat cu un voltmetru,desi e prima data cand o fac si am ajuns la concluzia ca firul rosu trebuie alimentat cu tensiune firul verde este GND iar firul galben trece curent prin el doar cand formez numarul...Acum intrebarea mea este cum aflu ce rezistori trebuie sa pun pe acolo ca sa nu prajesc placa sau portu usb...De ce se pun rezistorii la GND si nu pe unde trece curentu...O explicatie pentru un incepator va rog... Link spre comentariu