Vizitator nexusm Postat August 19, 2011 Partajează Postat August 19, 2011 salutare la toata lumea,in primul rand imi voi cere scuze daca am nimerit gresit si problema mea este in afara acestui forum.sunt programator, dar niciodata nu am facut aplicatii pentru controlere (defapt in afara de baze de date nu am facut nimic altceva)totusi... este o dorinta mai veche de a dezvolta astfel de aplicatii (bazate pe rs232 pentru inceput).as dori se fac ceva proiecte (pana ma dumiresc si eu cu partea de programare) care functioneaza pentru:un termometru electronicun VU-metruun voltmetrubarometrucomanda unui motorsi acum intrebarile de rigoare...1. de unde pot procura echipamentul electronic si ce anume sa caut(functie de aplicatiile de mai sus)2. exista ca si kit-uri de montaj sau trebuiesc realizate manual(procurat piese, executat cablaj dupa schema, etc)3. ce documentatie este necesara pentru lucrul cu rs232 sau 4854. aici nebuloasa este mare ... care e treba cu programarea microcip-urilor(sper sa fie corect) ce device imi trebuie si pe ce se bazeaza programarea acestora(aici banuiesc ca apar diferente de la un producator la altul) ideea de baza ar fi sa invat si acest tip de programare, dar pentru asta am nevoie si de ceva device-uri, care sunt acestea si de unde le pot procura.in cazul in care m-am exprimat prea vag, va rog sa ma chestionati pentru detalii.cu respect,mihai Link spre comentariu
dragostalpau Postat August 19, 2011 Partajează Postat August 19, 2011 incepi de la sectiunea microcontrolere, citesti pe subforumuri si dupa o perioada de citit daca tot ai neclaritati pui intrebari acolo si sunt sigur ca ai sanse mult mai mari sa primesti un raspuns acolo decit aici la Software de electronica SUBIECT MUTAT Link spre comentariu