Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

bruiaj in amplificator

Postări Recomandate

• Răspunsuri 20
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

un filtru de retea ,de buna calitate,montat in amplificator ar trebui sa rezolve problema,ca nu cred ca ti amplificatorul langa aparatul de AC.

Ba da. Rack-ul cu aparatele este la 1m de peretele pe care e montat spliterul, si este pozitionat cu spatele la fereastra unde e amplasata unitatea exterioara.
Link spre comentariu

@hpavictorSa stii ca nu sunt incepator, daca asta insinuezi. Fiind in timpul serviciului, din lipsa de timp, am raspuns in fuga si probabil ai interpretat gresit. Mai mult decat atat, lucrez oarecum in domeniu electric, insa nu ma pricep la instalatiile de aer conditionat. Am crezut ca te referi la o mufa separata de impamantare pe care am presupus ca ar trebui s-o aiba AC (cum au amplificatoarele sau tunerele pe panoul din spate) si nu la priza shucko. Cat despre priza schuko, nu am asa ceva in dormitor pt ca blocul nu a fost prevazut cu astfel de circuit decat la bucatarie si la baie, iar ca sa trag prelungitoare prin casa, mai bine lipsa. Si oricum, impamantarea nu cred sa rezolve problema asta, mai degraba un circuit de filtrare, cum spunea cineva mai sus.

Link spre comentariu

"lucrez oarecum in domeniu electric, insa nu ma pricep la instalatiile de aer conditionat"

"Si oricum, impamantarea nu cred sa rezolve problema asta"

"Sa stii ca nu sunt incepator, daca asta insinuezi"

Nu era o insinuare , ci o constatare.

Studiaza o sursa de AC,masina de spalat ... si atunci nu vei mai face afirmatii nefondate.

http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... AOT54.html

pag.9(pentru...profesionisti)

Cum este montata filtrarea , oare ?

PS :

Hai sa lasam orgoliile,scopul este rezolvarea problemei