Vizitator danybrb Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 ajutorrrrr..........trebuie sa realizez un numarator de perosane pentru a-mi numara persoanele care urca si coboara dintr-un mijloc de transport ....autobuz.senzorii sunt la alegere ...ir,pedala,pneumatici....m-ar interesa o schema eventual ....sunt incepator ,deci nu prea ma pricep ...ma gandisem ..pt afisaj un ceas cu leduri ,in loc de ir push buton dar la scheme nu ma pricep Link spre comentariu
Spitfire Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 Nu e chiar asa simplu de realizat in regim de amator un asemenea sistem de numarare...se poate intampla ca o persoana sa se razgandeasca, sa se intoarca, si va fi numarata de doua ori, sau doua persoane sa stea foarte aproape una de cealalta, si sa fie numarate ca fiind una singura. Link spre comentariu
Vizitator danybrb Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 nu ma intereseaza prea tare faptul ca ar putea avea erori ....nu trebuie implementat nicaieri......doar facuta placuta pe care sa o duc la facultate Link spre comentariu
picolo Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 nu ma intereseaza prea tare faptul ca ar putea avea erori ....nu trebuie implementat nicaieri......doar facuta placuta pe care sa o duc la facultateDaca vrei sa faci ceva deosebit pentru facultate (poti sa marturisesti care-i aia ?) poti prezenta ceva care se incadreaza si in topicul la care ai scris (Alte microcontrolere):http://en.wikipedia.org/wiki/Abacus Link spre comentariu
Liviu M Postat August 18, 2011 Partajează Postat August 18, 2011 De ce am eu senzatia ca e o tema impusa, nu aleasa? :nas:Urcarea/coborarea se fac pe la aceeasi usa sau pe la usi diferite? Link spre comentariu