Vizitator neaguionutu Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 Buna ziua !Am la servici o imprimanta Lexmark E232.Problema defectului la acesta imprimanta este ghidajul foii in imprimanta.Sa va descriu defectul. Foia pleaca din sertarul unde sunt foi, ajunge sub cartus si aici se opreste.Foia nu ajunge in cuptorul imprimantei, pentru a scoate foaia afara.Rotitele, cilindrul sau ghidajul paginii nu ii permit foii sa ajunga in cuptorul imprimantei, pentru ca rotile sau cilindrii din cuptor sa o ajute sa iasa foaia afara.Practic foaia se opreste sub cartus si cuptor.Am curatat senzorul din lateralul cartusului, am curatat si cele 2 senzori de inchidere-deschidere la intrarea foiii sub cartus.Am curatat si rotile de la cartus , si rotitele unde de cupleza cu rotile cartusului.Nu gasesc defectiunea , pentru a repara imprimanta.Sunt cam incepator in repararea imprimnatei.La servici nu prea sunt bani pentru repararea imprimantei, imprimnata este foarte veche- este din 2005, a mai fost dusa la reparat de multe ori.Practic imprimanta si-a facut treaba, dar noi o mai carpim/ o mai reparam pentru ca nu sunt bani pentru a cumpara alte imprimante noi.Ma poate ajuta cineva ? A mai intalnit cineva problema asta ?Va multumesc frumos ! Link spre comentariu
leoncris Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 Senzorul de ... prezenta coala e verificat ? Ia de ... studiaza http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/ ... _E232.html Link spre comentariu
Vizitator neaguionutu Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 Senzorul de ... prezenta coala e verificat ?Care este acest senzor de prezenta coala ? Unde se afla ?Multumesc frumos ! Link spre comentariu
Vizitator neaguionutu Postat August 17, 2011 Partajează Postat August 17, 2011 Serzorii de hartie sunt cei doi senzori care inchid si deschid motorasul ?Cei doi senzori care stau in sus cand nu este foaie ?Despre acesti senzori este vorba ? Link spre comentariu