dan cod Postat August 6, 2011 Partajează Postat August 6, 2011 Vom publica diferite scheme .Azi s-a nascut aceasta sectiune si demarajul e mai greu.Bun venit tuturor celor interesati.Sper sa facem o treaba buna. Link spre comentariu
leoncris Postat August 6, 2011 Partajează Postat August 6, 2011 Te referi la un sistem de electrostimulare EMS sau NMES? http://www.scribd.com/doc/55044913/ELEC ... LAREA-NMES Link spre comentariu
gcom61 Postat August 6, 2011 Partajează Postat August 6, 2011 Cred ca ar fi util de stiut si faptul ca utilizarea electrostimularii cu aparatura mai mult sau mai putin profesionala,fara a cunoaste suficient tipul de curenti si zonele de amplasare a electrozilor,poate duce la afectiuni de tip reumatoid,care din pacate nu se mai pot vindeca.Din pacate,multi dintre pacientii de fisioterapie si electroterapie fac mai multe proceduri decat sunt recomandate de medic,acestea fiind recomandate de asistentele care lucreaza cu aparatura respectiva;'rezultatul poate fi unul dezastruos in ceea ce priveste activitatea electrica a nervilor,putand ajunge pana la supersensibilizare a acestora cu durerile si disconfortul de rigoare. Link spre comentariu
gcom61 Postat August 6, 2011 Partajează Postat August 6, 2011 Ma intreb ce reumatism poti face datorita unui exces de excitare electrica a unor muschi si/sau grupuri de muschi. Un factor de agravare a reumatizmului este efectuarea procedurilor ambulatoriu in zilele friguroase. Asta deoarece procedurile de electrostimulare sunt si proceduri umede, si de aici se poate deduce ceea ce se intampla ... Am specificat afectiuni de tip reumatoid;asta nu inseamna neaparat reumatism,ci sensibilizarea/desensibilizarea nervilor.Reumatismul,pe langa sensibilizarea nervilor mai inseamna si inflamatii ale articulatiilor si nu numai;termenul este foarte complex si cu multe semne de intrebare;mai bine sa nu ai treba cu asa ceva. Link spre comentariu