Vizitator Gogo Postat Decembrie 25, 2005 Partajează Postat Decembrie 25, 2005 Buna, Am cumparat acest turometru de la adelaida si am o problema cu el. Cand accelerez imi indica o turatie mult mai mare decat cea reala, iar la relantiu sau in frana de motor imi indica turatia corect.L-am montat astfel : l-am alimentat direct din bord, functia de volmetru nu ma interesat asa ca n-am pus acel bunton, iar la intrare l-am legat de (-) la bobina de inductie. Ii pus sa functioneze pe motor cu 4 cilindri in 4 timpi.Masina este un pe Peugeot 205XL cu un motor de 1.1L Link spre comentariu
dragostalpau Postat Decembrie 26, 2005 Partajează Postat Decembrie 26, 2005 dar cei de la care ai cumparat turometrul ce au zis ? Link spre comentariu
niq_ro Postat Decembrie 26, 2005 Partajează Postat Decembrie 26, 2005 in manual scrie sa folosesti cablu siliconic de 1mm... eu am folosit 2 cabluri electrice de 2mm diametru (cu fire litate impletite) .... un cablu e pentru minusul bobinei iar al doilea e, de obicei, la masa, ca ecran (rar il folosesc sa aprind becul de ceata).... foloseste un cablu gros de conectare, sau chiar unul ecranat... si n-o sa mai ai afisari aiurea :smt003 Link spre comentariu
Vizitator Gogo Postat Decembrie 26, 2005 Partajează Postat Decembrie 26, 2005 Mersi pt sfat, am sa incerc. Eu am folosit cablu normal, nu m-am gandit la asta.P.S. Va urez tuturor sarbatori fericite! Link spre comentariu
soulraven Postat Martie 25, 2007 Partajează Postat Martie 25, 2007 si eu am probleme asemanatoare cu turometru asta....l-a cumparat de curand si nimic....la relanti imi afiseaza 3000-4000 de ture, si valoarea este si nu este constanta deloc...tensiunea mi-o arata bine, nu am probleme la capitolul asta, am incercat cu tot felul de cabluri ecranate, impletite, si degeaba....cum pot sa rezolv problema asta? Link spre comentariu
niq_ro Postat Martie 26, 2007 Partajează Postat Martie 26, 2007 jumperii (calaretii) sunt conectati ca in prospectul de la http://www.adelaida.ro/adelaida/catalog ... 032MAT.pdf ? cu intrarea in scurt iti arata 0000? testeaza cu scurt la intrare si apoi la capatul firelor (bineinteles deconectand firul de la borna B- a bobinei) Link spre comentariu
soulraven Postat Martie 26, 2007 Partajează Postat Martie 26, 2007 ramane 0, nu se schimba deloc in 0000, tensiunea este exprimata bine....dar in rest pauza.....am pus si cabluri mai lungi si degeaba...tot 0000 ramane, iar cand il pun pe masina o ia razna...da jumperi sunt fixati bine...1 si 3 liber si numai 2 conectat... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum