pusttiu Postat Decembrie 18, 2005 Partajează Postat Decembrie 18, 2005 am intrat de curand in posesia unui magnetofon tesla SONET B3 si am nevoie de o schema pt el.este ffunctional , dar are o mica problema la partea mecanica, rola care ar trebui sa traga banda merge cam nasol si ns de ce. care ma poate ajuta, ms mult schema e pt a scimba niste c-uri care par umflate cand am sa fac o posa am sa o pun aci. pm sau ym : pusttiuc Link spre comentariu
ctepeo Postat Decembrie 18, 2005 Partajează Postat Decembrie 18, 2005 Am eu o schema, incerc sa o scanez.Schema se gaseste in cartea "Scheme de televizoare, magnetofoane si picupuri", vol. 2 "Magnetofoane si picupuri", de Silisteanu si Presura, atat in editia din 1971, cat si in cea din 1975 (sau 1976). Link spre comentariu
tubeman Postat Decembrie 19, 2005 Partajează Postat Decembrie 19, 2005 Schema e aici: http://www.radiojournal.cz/schemata.htm Link spre comentariu
pusttiu Postat Decembrie 19, 2005 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2005 ms pt schema , inca nu am verificat,,, dar pare buna iar legat de rola presoare, nu e vina ei , e vina butonului ca nu se blocheaza pe play si tre sal tin cu mina, iar rola se invarte mai greu pt ca e prin frictiune ( daca intelegi ce vreu sa zic eu is mai sec in explicatii ) ) si cred ca patineaza, da inca nu am terminat cu radio si nu am timp acum de magnetofon. cu stima , florin c. Link spre comentariu
pusttiu Postat Decembrie 22, 2005 Autor Partajează Postat Decembrie 22, 2005 nu stii ce inseamna tehnica pana nu vezi desfacut un tesla , magnetofon pe lampi. nu stii ce e o auditie pin nu asculti o melodie pe un amplificator pe lampi si un sunet redat tot de un aparat (nu radio neaparat) pe lampi . am ascultat aseara (pe la ora 0.si ceva ) singura banda pe care o am la magnetofonul asta tesla sonet b3, se aude bn, chiar f bn pt varsta lui , cu toate ca banda are un zgomot infernal , magul are un corector de ton si niste reglaje incat toate se aud beton. AM O SINGURA PROBLEMA... magul nu stie decit 2 viteze 4cm/s si 9cm/s acum am scris tot ce srie pe el , am o singura banda si e inregistrata destul de demult si se aude nasol, un canal e cu 9cm/s si altul e cu 19cm/s si nu pot face comparatii. magul stie sa redea pe fiecare canal separat, cum a fost inregistrat, asa ca CUMPAR sau SChimb orice pe o banda stereo inregistrata pe 9 sau 4cm/s de la cineva care nu o mai foloseste. eventual o sa caut unu mai veche si o sa ma chinui eu sa o inregistrez. ms , postati aici sau pm . Link spre comentariu
pusttiu Postat Decembrie 23, 2005 Autor Partajează Postat Decembrie 23, 2005 e adevarat ca o minune tine doar 3zile, atat a tinut si tesla :(( acu se aude doar un zg de fond,,, un barait si din cind in cind mai trece si sunetul de pe banda,,,, la fel face si cind ii bag semnal din exterior. banuiesc ca e un condensator uscat,,, pe la preu sau final, poate chiar de decuplare .... care ai patit asa ceva poate ... ma ajuti si pe mine , ps: se auzea chiar fain. :(( Link spre comentariu
tubeman Postat Decembrie 27, 2005 Partajează Postat Decembrie 27, 2005 Poate ai scurt sau rezistenta scazuta intre filament si catod la ECL82 sau EZ80 sau prin ECC. Pune alte lampi si incearca. Scurtul poate sa apara numai cu lampa incalzita, la rece poate parea ok. Oricum verifica si la rece cu un MOhm-metru. Verifica si electroliticii din filtraj si decuplare catod finala.Bafta! Link spre comentariu
Vizitator ste Postat Aprilie 2, 2009 Partajează Postat Aprilie 2, 2009 SALUT am patit si eu la fel cu magul meu sonet b3 mergea doar citeva secunde si dupa aceia nu se mai auzea in difuzor aproape nimic , doar un pic de zgomot de fond , amschimbat condensatorii electrolitici de pe preamplificator ( placuta unde sint doi tranzistori ) si de atunci merge perfect .incearca si tu sa-i schimbi. Link spre comentariu
viorel1964 Postat Aprilie 3, 2009 Partajează Postat Aprilie 3, 2009 Pentru a trece pe 9/19,scoti de pe axul motorului rola ce antreneaza volanta,gasesti un strungar sa-ti faca o rola dubla la diametru si o montezi la loc.Motorul va sta inclinat putin dar nu este o problema(vezi mod de fixare ) Link spre comentariu
marconi Postat Aprilie 5, 2009 Partajează Postat Aprilie 5, 2009 Cunoaste cineva o metoda de reconditionare a unei role presoare,tot pentru un Tesla B3 (cauciuc imbatranit si lipicios),evntual o returnare in matrita.Ce material s-ar putea folosi?Cauciuc vulcanizabil,silicon..?si manualul pentru B3 Link spre comentariu
yo3ihg Postat Aprilie 5, 2009 Partajează Postat Aprilie 5, 2009 chiar m-ar interesa si pe mine reconditionarea rolei presoare, am un akai gx4000d cu rola foarte casanta. Link spre comentariu
nicolae57 Postat Aprilie 6, 2009 Partajează Postat Aprilie 6, 2009 Daca nu este deja clei, incercati sa o fierbeti 3-4 minute. De cele mai multe ori am obtinut rezultate bune.Cauciucul isi recapata partial elasticitatea. Link spre comentariu
feri.visky Postat Aprilie 6, 2009 Partajează Postat Aprilie 6, 2009 Pe o bara de textolit (bucsat in interior cu tubul de bronz al rolei initiale) se trage fortat, o bucata de furtun de cauciuc cu diametrul interior adecvat. Apoi, pe un strung sau folosind o bormasina se ajusteaza diametrul exterior la cel dorit folosind hartie de smirghel...Daca rola initiala este inca in stare buna atunci se ia din diametrul ei si se trage peste un tub de cauciuc care se poate si lipi pe rola. Apoi se ajusteaza diametrul... Link spre comentariu
viorel1964 Postat Aprilie 6, 2009 Partajează Postat Aprilie 6, 2009 Executare rola cauciuc: se face un desen de executie pentru rola existenta apoi se indeparteaza de pe rola veche cauciucul si se curata la luciu metalic cu o perie de sirma (ideal ar fi sa o sablati cu material -alice sau nisip -fin) pentru a pastra armatura metalica.Se executa pe strung o mica matrita cilindrica ,un capac inferior cu un stift de ghidare central care va fixa armatura ,si un capac superior cu o gaura fi =fi stift.Toate piesele vor ghida pe con.Se va tine cont de contractia cauciucului dupa racire-2-4% si de adausul de rectificare a suprafetei.Varianta profesionista:matrita cu camera de transfer-se obtin suprafata si dimensiunile matritei direct in piesa de cauciuc dar este mai complicata executia. Armatura sablata se acopera cu un primer -solutie ce asigura aderenta cauciuc-metal.Se ia amestec crud de cauciuc natural duritate 60-65 Shore ,se taie fisii la latimea armaturii,se ruleaza pe armatura si se introduce in matrita .Se mai pune un adaus si se inchide matrita.Se preseaza cu o forta max 40 kgf/cmp de matrita si temperatura de 150-160 grade Celsius.Timp de vulcanizare 8-10min.Se scoate piesa,se raceste ,se debavureaza.Se executa o piesa de prindere pentru a o fixa pe strung pentru rectificarea suprafetei la cotele din releveu.Pare complicat dar daca cautati un atelier ce executa repere din cauciuc,se poate executa.Esentiala este executia matritei.Imi cer scuze,poate am fost un pic incoerent-am avut o zi nebuna -dar va pot ajuta cu sfaturi.Cu stima,I Zamfir Link spre comentariu
yo3ihg Postat Aprilie 6, 2009 Partajează Postat Aprilie 6, 2009 multumesc, voi cauta un atelier ca altfel nu as putea sa fac toate astea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum