Vizitator gex zxr Postat Iulie 14, 2011 Partajează Postat Iulie 14, 2011 Buna, am o problema pe care cu ajutorul dvs sper sa o rezolv, de ceva timp masina merge in suturi, adica intrerupe, si turometrul oscileaza de la 1500 la 3000 sa zic, fara insa ai modifica turatia motorului.Masina: Opel vectra A c16 nz, orice sfat este bine venit.Ms anticipat Link spre comentariu
criss Postat Iulie 15, 2011 Partajează Postat Iulie 15, 2011 1. fa testul agrafa si posteaza codul de eroare2. cand iti oscileaza motorul in relantin sau in sarcina ?3. daca o fisa se intrerupe atunci urca in ture dar mai degraba de la 3000 in sus.4. cum merge in suturi? da in 'nas'? are rateuri? in sarcina sau relantin? Link spre comentariu
Vizitator gex zxr Postat Iulie 15, 2011 Partajează Postat Iulie 15, 2011 Motorul da in nas doar cand ii in sarcina, cod de eroare are 24 ce ii de la VSS ca am pus un bord cu turometru.de exemplu daca stau pe loc si o tin turata la 3000 nu apare nici o oscilatie, cand merg pe drum insa apare oscilatia.Am desf delcoul si am obs ca firele ce intrau la modul aveau rupta izolatia, le-am izolat cu tub termo izolant. inainte de a face operatia asta masina merge f rau si imi palpaia check engine odata cu oscilatia turometrului, insa de cand am izolat nu se mai aprinde check engineul dar inca oscileaza turometru, ce e drept nu foarte tare, dar suparator, in momentul cand oscileaza imi si intrerupe sau da in nas. Link spre comentariu
TESSLA Postat Iulie 15, 2011 Partajează Postat Iulie 15, 2011 Nu cred ca e suficienta izolatia cu tub termocontractil, cred ca ati vrut sa spuneti. La 17.000 V sau chiar mai bine, cat sant acolo, trebuie o izolatie corespunzatoare. Link spre comentariu
Vizitator gex zxr Postat Iulie 15, 2011 Partajează Postat Iulie 15, 2011 Nu cred ca e suficienta izolatia cu tub termocontractil, cred ca ati vrut sa spuneti. La 17.000 V sau chiar mai bine, cat sant acolo, trebuie o izolatie corespunzatoare.E un tub ce se strange la caldura, probabil asa ii spune, idee ii urmatoarea, in prima faza am izolat cu banda izolatoare si masina a mers f bine dar numai o zi cand am mers si cu farurile aprinse a inceput sa revina simptomele, dar banda aia sa cam dezlipit si at am pus tub de ala, Intrebare, credeti ca nu face fata tubul acela? oare rezolv punand inca unul peste?Un sfat unde as putea face o izolati mai buna in Timisoara?Ms Link spre comentariu
TESSLA Postat Iulie 15, 2011 Partajează Postat Iulie 15, 2011 Cred ca nu. Ati vazut ce groasa e izolatie de le fisele care pleaca catre bujii? Puteti incerca si cu un al doilea tub...montati tubul de asa natura incat sa depaseasca cat mai mult, intr-o parte si in alta, locul unde s-a produs defectul de izolatie. Dar nu e garantat...cel mai bine schimbati cablurile pentru ca tensiunea asta foarte inalta are obiceiul sa isi gaseasca "loc de scurgere" pe unde nici nu te astepti. Link spre comentariu
criss Postat Iulie 17, 2011 Partajează Postat Iulie 17, 2011 cred ca colegul nostru se refera la modul de aprindere, in delcou se afla modulul de aprindere + senzorul hall. in capacul delcoului se afla repartitorul de inalta tensiune care nu are cum sal izoleze deoarece nu are fire trase.ce fire se gasesc acolo sunt intre senzorul hall -> modul de aprindere -> ecu si izolatia facuta de dansul este mai mult ca suficient(tensiunea este cea de la bornele bateriei).iar partea cu senzorul de viteza ar putea fi:1. cablu intrerupt.2. senzorul nu este cel pt acea masina(a fost schimbat ceasul din bord?)3. senzorul in sine(personal nu am intalnit/auzit sa se fi dus vreodata acest senzor). se poate masura usor. dai jos senzorul si il alimentez pe masa. faci rost de un magnet(orice) si il apropii...departez de senzor. alimentare o faci cum scrie pe folia ce mufei de alimentare a senzorului. iar la pinul de iesire si '+' conectezi un led in serie cu o rezistenta(sau voltmetru).senzorul se afla dupa ceasul km, deasupra mufei cablului km.un patrat de culoare neagra sau alba, dai jos mufa si un cu un surub este prins. au mai existat unele modele care aveau senzorul insurubat in cutia de viteza(C16NZ de la kadett E/prima generatie de Astra F).partea cu datul in nas poate fi o cumbinatie intre senzorul VSS (care asigura alimentarea motorului in timpul:stationarii, franei de motor, accelerarii. daca informatiile date de acest senzor nu sunt corecte si in cazul franei de motor intrerupe injectie pana sub turatia pt care nu mai poate deservii perifericele(servofrana, servodirectia, clima) motorul da se 'moara' sau chiar se opreste) si aprinderea.Multi regleaza aprinderea dupa ureche ... care este total gresit, din cazurile intalnite pana acum nici un motor C16Nz reglat dupa ureche nu era corect. spunemi anul fabricatiei si cum ajung acasa(in cursul saptamanii viitoare) iti dau unghiul+documentatia completa pt reglare...iti trebuie un stroboscop. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum