Vizitator Catalin16 Postat Iulie 9, 2011 Partajează Postat Iulie 9, 2011 Salut!Am un senzor de lumina si leduri albastre si as vrea sa le leg la usb sau la 220 pentru a le pune sub marginile de la difuzoare pentru a lumina din spate.Nu pot sa va explic exact.Doresc sa imi dati ceva scheme sau sa imi explicati cum pot sa fac acele leduri sa se aprinda doar cand e intuneric(cu senzorul).Sunt incepator!Stima! Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 9, 2011 Partajează Postat Iulie 9, 2011 Daca specifici si ce tip de senzor ai, atunci putem sa-ti dam un raspuns. Link spre comentariu
Vizitator Catalin16 Postat Iulie 9, 2011 Partajează Postat Iulie 9, 2011 Ok.Este un senzor luat de la un webcam cu night vision(cu leduri) ca acesta http://www.my-batteries.net/webcamera/4 ... webcam.htm .Are 2 picioruse si un conductor in forma de spirala integrat. Link spre comentariu
The Stressmaker Postat Iulie 9, 2011 Partajează Postat Iulie 9, 2011 Pune o poza cu acesta. Presupun ca ar fi o fotorezistenta daca seamana cu aceasta de aici (Eng): http://en.wikipedia.org/wiki/Photoresistor . Daca este asa, mai trebuie construit un montaj electronic pentru comanda ledurilor. Link-uri utile: http://www.niqro.3x.ro/night/night_light.htm si http://www.niqro.3x.ro/night2/night_light_2.htm de aici http://www.tehnic.go.ro/ Link spre comentariu
Ticu Postat Iulie 10, 2011 Partajează Postat Iulie 10, 2011 Catalin, o schema simpla cu PIC 12F675 alimentat de la USB te-ar interesa? Link spre comentariu
Vizitator Catalin16 Postat Iulie 10, 2011 Partajează Postat Iulie 10, 2011 Da!Dupa ucm vad in poza..este o fotorezistenta!Este exact ca asta http://www.niqro.3x.ro/night/night_light.htm .Ticu este buna si daca e de la usb.Dar cate leduri pot lega pe ea?Pentru ca am nevoie de un numar putin mai mare(15-20).O seara placuta! Link spre comentariu