Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

ce se poate face din diverse piese recuperate?

Vizitator h3x_your_nightmare

Postări Recomandate

Va salut cu respect pe toti membrii acestui forum pe care il urmaresc destul de des si cu mare interes! Sunt student la Automatica, trec in anul II si am zis sa incep incet incet sa ma apuc de electronica. Nu am cine stie ce cunostiinte in acest domeniu, dar imi place sa mai experimentez din cand in cand. Am realizat pana acum cateva circuite relativ simple si nu foarte profesionale ca executie(adica pe breadboard sau placute imprimate). In fine, am gasit pe la tara un soi de combina cu pick-up de provenienta ruseasca de prin anii '80 care nu prea functiona si am decis sa o demontez sa vad ce "minuni" gasesc prin ea. Am mai dezasamblat eu combine, dar asta a fost cam ciudata. Toate placutele integrate erau prinse pe "sasiuri" din aluminiu turnat, destul de grele.Din gramada de placute integrate am gasit un fel de display cu 10pini plasat pe o placuta cu un integrat, mai multi condensatori ceramici, rezistori simplii si variabili si alte piese. Am sa postez si niste poze sa vedeti despre ce e vorba. As vrea sa stiu daca se poate folosi la ceva. Ma gandesc la un VU-metru ceva. Va multumesc anticipat!e.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 2
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Zile populare

Rog adminii sa stearga partea din prima postare care se repeta. Folosesc Opera Mini si chiar si-asa netul "merge" prost. Imi cer scuze.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum

• Creează nouă...

Informații Importante