Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

vreau si eu sa imi fac doua boxe

Vizitator Dummi

Postări Recomandate

sunt un incepator in domeniul acesta al electronicii si de acea m-am gandit sa postez si eu sa ma ajute cei care stiu cu niste sfaturi .Deci am urmatoarele intrebari ptr cei care doresc sa ma ajute :cum sa imi fac incinta ptr o boxa pe 3 cai ?eu am ales urm difuzoare : BASS - diametru - 200 mm , putere - 150 w , senz . - 90db , frecv - 45hz - 5,5 khz , impedanta - 8ohmMEDII - diametru - 165 mm , putere - 10 wTWEETER - putere 150 w , senz. - 96 db , frecv. - 3khz - 22 khzFiltru - putere - 150 w , frecv. - 80 hz - 5khz , senz. - 12 db , impedanta8 ohmpot aparea probleme la aceste difuzoare , ce ar trebui sa schimb si alte sfaturi va rog ?? multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 10
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• adi_0106

4

• cburlea

1

• DJ_Speedy

1

Top autori în acest subiect

Vizitator Dummi

despre filtrul cr002 ce ai sa imi zici ? Imi poti recomanda altul mai bun nu stiu ce are de nu merge sa dld proiectul ... :( pai ca putere difuzoarele care le-am ales eu sunt mai bune , acestea banuiesc ca redau o fidelitate mai buna

Link spre comentariu

pai ca putere difuzoarele care le-am ales eu sunt mai bune , acestea banuiesc ca redau o fidelitate mai buna

nu stiu ce sa iti spun ... dar despre DYG811 pot sa iti zic ca e cam puturos ..... si faza cu puterile nu e valabila - ca nu rezista ele la puterea aia nici in cele mai frumoase viseiar despre propunerea mea ... pot sa zic ca e testata si se aude foarte bine ...... mult mai bine decat majoritatea sistemelor de PC de pe piata cu preturi apropiate celui de realizare a boxelor
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont