pop_ady44 Postat August 7, 2011 Partajează Postat August 7, 2011 bine va gasii asa de curiozitate am citit tot topicul si na gandeam sa va spun ca eu unu am un compresor de acesta de la un artic de gaesti nu turcesc cu care unflu rotile de la tractor de pe spate si la maina sau pur si simplu suflu componente care sunt pline de praf fara a avea butelie sau mai stiu eu ce inventi il folosesc de vreo 8 ani ocazional sa zicem de 20-30 ori pe ano roata de dacia -10-15 minute sau durata unei tigari fumate o roata de tractor 650 in care trebuie aer nu gluma 1-2 ore chiar nu am cronometrat ulei nu-mi arunca deloc afara si stiu sugur ca l-am golit de tot si dupa acea l-am pornit si i-am introdus un jumate de litru in teava care trage aer (la tras singur ) ulei de transmisie amestecat cu ulei de transformator 400-100 grame daca vreti fac o poza cu jucarioara sa vedeti vecini cum se minunau cand am facuto releul termic l-am suspendat pe motiv ca tot intrerupea si oprea motorul in sarcina nu-i destul de tare sa poata porni succes amatorilor de mirosuri urate ca vai ce urat miroase aerul ce iese din dansu Link spre comentariu
Vizitator Rustyy88 Postat August 27, 2011 Partajează Postat August 27, 2011 salut...am si eu o mare dilema....am facut dintr-un compresor de frigider un compresor fara butelie cu care sa pot umfla rotile ...din cate am inteles in compresor trebuie sa fie ulei dar problema mare este ca din compresorul meu a cam curs ulei si nu stiu cat a mai ramas in el. intrebarea este cam cat ulei trebuie sa fie in compresor si daca este bun uleiul de motor de masina mobil 1 sau trebuie ceva ulei anume...si inca o intrebare: compresorul are 3 tevi dintre care una scoate aer si alte 2 cred ca baga aer. cele 2 tevi care sunt pt a introduce aer trebuie lasate desfundate sau trebuie stranse sa nu mai traga aer? multumesc pt ajutor Link spre comentariu
pop_ady44 Postat August 27, 2011 Partajează Postat August 27, 2011 una trebuie sa o lasi desfundata pentru ca nu are de unde sa ia aer cand o sa-l pui la unflat rotiulei nu stiu exact cat trebuie eu personal am pus amestec de mobil 1si ulei trafo cam in proportie de 1/1 cam 400grame tot undeva pe un forum am gasit ca ar trebui un ulei care ar avea proprietatile celor doua amestecate de aceea am schimbat amestecul in urma cu cateva saptamani dar nu se vede diferenta l-am pornit si cu un mic prelungitor de teava i-la bagat pe conducta care trage aer n nu stiu cat este de ortodoxa treaba dar la mine merge bine unfla roti cam de 1-2 ori pe luna Link spre comentariu
Cilibiu Postat August 6, 2012 Partajează Postat August 6, 2012 Salut tutror. Am pus mana pe un motor de frigider ARTIC, si inainte sa imi bag nasul prin el, vreau sa va intreb pe voi cum sa porcedez in cazul acesta. Am mai avut un "motor" de frigider, si il alimentam pe 2 fire si al 3 fir ii dadeam un inpuls. Actualul find incastrat "compresor" nu stiu care sunt bornele.Am facut o poza la partea de conectare . Precizez ca montajul acela alb se da jos, am facut o poza cu el pus, in el am gasit , releul termic, dar nu gasec releul de pornire, intre primi 2 pini de sus exista intre ei o "pastila" inauntru, ma gandesc ca este vreun NTC sau PTC, lam masurat si are 90k ohm. Intrebarea mea este, lipseste cumva releul acela de pornire? sau modelul acesta asa este. Precizez ca cel din imagine nu este cel original, dar cel original este aproape identic, faptul ca acea pastila este separata de releul temric. Dar in restul este identic.Ce stiu eu , este ca pinul 4 il conectez la unul din firele de alimentare, 2 nu este conectat intern, 3 este conectat la o borna a motorului, 1 este conectata la cealalata borna a motorului, si acea pastila este pusa intre 1 si 3 care sunt pini de sus ai motorului. Mai am nevoie de releul de pornire? sau acel NTC PTC sau CONDESATOR ce este are rol de a porni motorul? Si daca acea pastila joaca rol de pornire, la care dintre bornele 1 si 3 pun celalalt fir de la alimentare? adica alimentarea se face pe pinul 4 si .....(1 sau 3?).O seara placuta. Link spre comentariu
Cilibiu Postat August 9, 2012 Partajează Postat August 9, 2012 Nu ma poate ajuta nimeni cu vreun sfat? Link spre comentariu
florinellll Postat August 9, 2012 Partajează Postat August 9, 2012 Ce ne mai place sa ne scarpinam la ureche cu piciorul!!!!!!!!!Cumperi un compresor electric auto(pe care il alimentezi cu o sursa de calculator) care costa 30lei si termini cu "balamucul"!!!!!!!!! Link spre comentariu
Cilibiu Postat August 9, 2012 Partajează Postat August 9, 2012 Tot nu inteleg ceva, de ce sa cumperi ceva daca deja ai unul. Daca cumpar compresor auto si nu are toata eletronica si ajung exact unde sunt acum.Se pare ca pana la urma pun mana pe aparat si ma apuc de masurat sa vad ce si cum. Link spre comentariu
Dr.L Postat August 9, 2012 Partajează Postat August 9, 2012 Sau poate mai cauti pe forum,ca motorul de frigider (intrebarea ta,mai exact) nu are ce cauta in sectiunea asta. Asa ca mai exista subiecte cu compresoare Si tu ai acel compresor,nu noi. Deci tu faci e conomie,nu noi. Si astfel ai nevoie de cunostiintele cuiva,pt a face aceasta economie...deci altcineva iti face pe cunostiintele lui aceasta economie tie. Deci nu mai sari asa. Si daca vre-unul dintre noi stia,ti-ar fi spus deja Ce electronica sa fie intr-un compresor auto? Poate intrerupatorul mecanic de alimentare Link spre comentariu
Cilibiu Postat August 10, 2012 Partajează Postat August 10, 2012 ..... (intrebarea ta,mai exact) nu are ce cauta in sectiunea asta.... Eu am postat aici (in acest topic) nu in aceasta arie, daca te uiti eu am doar cateva psoturi, si altcineva a deschis topicul in acesta arie (alimentatoare). Eu am intrebat aici deoarece sa raspuns la posturile autorului care detine un compresor gen cum am eu. Si tu ai acel compresor,nu noi. Deci tu faci e conomie,nu noi. Si astfel ai nevoie de cunostiintele cuiva,pt a face aceasta economie...deci altcineva iti face pe cunostiintele lui aceasta economie tie.... De ce exista forumuri @Dr.L? Cati useri ai ajutat pe acest forum.....? (foarte multi.....printre care si pe mine) ,leai cerut ceva ?(nu cred....posibil), iai ajutat ca ai vrut...nu? dece...? pentru ca au cerut ajutor ....nu? Eu ceam facut gresit ca am postat la TEMA acestui topic? ( din cate am citit, sa cerut mutarea acetui topic la diy) Nu jignesc pe nimeni si nici nu intentionez,dar am tras concluzia ca daca autorul acestui topic i sa raspuns la intrebarea lui, ce sanse sunt ca sa primesc si eu raspuns...... acum am aflat ca defapt nimeni nu a experimentat acest tip de compresor. ..... Deci nu mai sari asa..... Cu ce am sarit? Nu ma poate ajuta nimeni cu vreun sfat? Am intrebat nu am batut pe nimeni!!!! Tot nu inteleg ceva, de ce sa cumperi ceva daca deja ai unul.... Asta e realitatea @Dr.L. Il am si de ce sa cumpar altul? Trebuie un pic de migaleala si se rezolva treaba. Link spre comentariu
Dr.L Postat August 10, 2012 Partajează Postat August 10, 2012 Bine ca citesti pe sarite... Link spre comentariu
Cilibiu Postat August 18, 2012 Partajează Postat August 18, 2012 Am masurat bornele si leam conectat la alimentare. Insa compresorul bazaie si imi sare siguranta automata.Iam taia carapacea si am observat ca filtrul de la intrarea in compresor este spart in mi de bucati, iar rotorul blocat.Lam desfacut de tot , lam curatat lam montat la loc si lam alimentat din nou.Compresorul merge de minune, am ceas ce indica 12 bar maxim si am depasit 12 bari sa dus pana la inceput si mai continua, insa am oprit compresorul de firca sa nu explodeze vreun furtun si sa nu stric barometrul.Pentru un compresor asa mic sa urce lejer la 12-15 bari este destul de bine.Nu am un barometru mai mare sa vad care este presiunea maxima pana cedeaza furtunul de aer.Mai am nevoie de o butelie sa inmagazinez aer si am tot, am presostat reglabil, filtru particule, decanton ulei. Link spre comentariu
Vizitator firmamav Postat Septembrie 4, 2012 Partajează Postat Septembrie 4, 2012 Mai oameni buni cine nu stie ce e acolo nu trebuie sa vorbeasca ; nu e o bobina de soc ci un releu de pornire si un releu termic care atunci cand nu porneste are un consum mai mare si releul termic protejeaza motorul decuplandu-l, si sunt motoare care mananca si ulei ,de ce zici ca nu ai vazut motor de frigider care mananca ulei ? are si el segmenti ca doar e compresor, daca vrei sa-l incerci fara acestea fa asa : sus si dreapta alimentare 220 V si dreapta si stanga sunt pentru o secunda si dupa aceea se desface suntul si o sa vezi ca porneste . Link spre comentariu
Cilibiu Postat Septembrie 4, 2012 Partajează Postat Septembrie 4, 2012 Motorul meu este altfel.Sus dreapta L intre sus dreapta si sus stanga un PTC de 10ohm, iar mijloc jos este N.Este model mai nou fata de cele care au releu de pornire, al meu are PTC.Compresoarele ce leam desfacut nu au SEGMENTI, este doar un piston intr-o camasa groasa.Adevarul este ca am defacut doar 2, poate exista si varianta cu segmenti, dar cam greu de crezut asta, nu le vad rostul, al meu este mai batran de cat mine si are compresie destul de buna, iar dupa o curatare buna a "supapelor" sa le zic asa , tine destul de bine, insa la ambele supape se vad urme de uzura, dar inca merg bine.Din greseala am pornit compresorul atunci cand aveam 9 BARI pe iesirea lui, si a luato fara probleme, am ramas uimit, in acest timp ma tot chinuiam sa fac o supapa dintr-o electrovalva si o temporizare,cand am vazut ca merge si fara, am dato jos.Am conectat 2 buteli de freon de 13.5L si le incarca la 9,5 bari in 20 minute.O zi buna tuturor. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum